Патон звернувся до команди Зеленського і допустив аварійну зупинку моста через Дніпро

30 липня 2019, 16:46
За словами академіка, якщо затягувати з ремонтом мосту Патона, то це спричинить транспортний колапс

/ Фото: Сьогодні

Директор Інституту електрозварювання Борис Патон звернувся з листом до лідера київської команди президентській політсили "Слуга народу" Олександра Ткаченка з приводу необхідності ремонту моста Патона в столиці, який названий на честь батька вченого Євгена Оскаровича Патона.

У листі наголошується, що, починаючи із середини 2018 року Науково-технічний комплекс "Інститут електрозварювання імені Є.О.Патона" НАН України неодноразово звертався до керівництва КМДА з приводу критичного стану моста Патона через Дніпро, який за результатами обстеження, виконаного ТОВ "Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського", визнаний таким, що перебуває в аварійному стані.

Реклама

/ Фото: уніан

/ Фото: уніан

"На жаль, змушений констатувати, що незважаючи на те, що рішення, які ухвалювалися на нарадах в КМДА і КК" Київавтодор "щодо необхідності детального обстеження технічного стану головних балок моста і розробки проекту його реконструкції, досі не виконані. Подальше затягування цього процесу може призвести до руйнування моста або його аварійної зупинки. В результаті цього може бути втрачений не тільки пам'ятник архітектури, яким є міст імені Патона, а й істотно обмежено рух автомобільного транспорту з одного берега Дніпра на інший, що призведе до транспортного колапсу в Києві", - зазначив Патон.

Реклама

Патон закликав Ткаченка та його колег втрутитися в ситуацію і посприяти тому, щоб КМДА і КК "Київавтодор" в найкоротші терміни почали роботи з реконструкції моста.

При цьому зазначимо, що 30 липня в КМДА заявили, що не можуть почати роботи з ремонту моста, оскільки на це немає відповідного дозволу Міністерства культури.

Нагадаємо, що "Сьогодні" спеціально прогулялася тротуаром мосту Патона, загальна довжина якого становить 1 543 метри. У деяких місцях металева огорожа відвалилася від основної конструкції, зірки вкрилися іржею, а в одному місці зірку закрили знаком із зображенням герба Києва. З перил практично по всьому мосту зникли металеві шишки, які розміщувалися поверх перил, і великі частини у вигляді грон винограду, колосків. А в трьох місцях з перил зняли металеві панелі довжиною до двох метрів і замінили дерев'яними брусками, пофарбувавши під загальний колір поручнів. Стан моста пригнічує, в двох місцях є великі діри в асфальті, крізь які видно воду.

Реклама

Також у Києві вже кілька місяців тривають роботи зі знесення і зведення нового Шулявського шляхопроводу