Зміни в Київському зоопарку: у звіринця – креативна реклама і новий дизайн

22 квітня 2015, 08:48
Відвідувачів завдяки креативу стало в два рази більше

Киян в зоопарк запрошує незвичайна реклама

У столиці з'явилася незвичайна реклама київського зоопарку. Мешканців звіринця зобразили акварельними дитячими малюнками, а поруч з їх "портретами" розмістили вітальні написи у віршах. Розробило рекламу для зоопарку безкоштовно одне зі столичних маркетингових агентств.

"З модними тваринами у форматі 3D, які зараз популярні в усьому світі, ми змагатися не могли, та й бюджет не дозволяв. Тому було вирішено піти від зворотного і згадати старі, добрі акварельні малюнки, які малюють дітки. Вийшло дуже душевно і мило", – розповіла дизайнер Марія Наразян.

Реклама

Тварин намалювали акварельними фарбами. Фото: fedoriv

Всього для рекламної кампанії намальовані ведмідь, лев, фламінго, вовк, хамелеон, жираф і горила. А поруч речівки: леви запрошують на паті у себе на хаті, а дружить з жирафом Джуто, виявилось, дуже круто. Як розповіли нам в зоопарку, після появи цієї реклами кількість відвідувачів збільшилася в два рази.

Реклама

ЛОГОТИП І ТАБЛИЧКИ . Крім реклами, з'явився у зоопарку і новий логотип. Тепер це голова ведмежати з написом "Зоопарк Київ". "Ми хотіли привернути увагу найбільш юної аудиторії – дітей", – розповів проектний менеджер рекламного агентства Валентин Панюта.

Заборонні знаки. Фото: fedoriv

Реклама

Оновили у звіринці і заборонні таблички – "Не курити", "Не годувати тварин", "Не стукати по склу". Тепер вони яскравого рожевого кольору з великими білими написами українською та англійською мовами. "Старі таблички вже ніхто не помічав. А нові привертають увагу відвідувачів. Приміром, на табличці "Не годуйте, будь ласка, тварин", пояснюється, що їм від цього може стати погано", – розповіли у зоопарку.

НОВІ СТЕНДИ . Планують поміняти в зоопарку й інформаційні стенди. Вони будуть дерев'яні, близько двох метрів у висоту, та інтерактивні. "Наприклад, поряд із зображенням горили буде написане вітання від самої тварини "Привіт! Я горила Тоні". Далі коротка інформація про саму тварину – вік, ареол проживання і невелика енциклопедична довідка. Всього для зоопарку необхідно 300 таких інформаційних стендів (вартість одного – більше 3 тис.грн). Так що зараз ми шукаємо інвестора, який втілив би цю ідею в життя", – розповів Валентин Панюта.

Фото: fedoriv

За його словами, такі стенди можна було б обладнати електронними путівниками, щоб через навушники відвідувач міг прослухати інформацію про ту чи іншу тварину. Розробили для зоопарку дизайнери і новий фасад: каси стануть зеленого і жовтого кольорів, а навіс при вході буде нагадувати заьарвлення леопарда.

Фасад. Центральний вхід в зоопарк хочуть зробити більш яскравим і повністю видозмінити. Фото: fedoriv

"Також ми плануємо, зробити мобільний додаток про зоопарк. Він би включав в себе інтерактивну карту про зоопарк, а відвідувачі могли б навіть зачекінитись, наприклад, в клітці у тигра", – розповіли в агентстві.