Пішохідна Контрактова площа в Києві: плюси і мінуси експерименту

20 вересня 2017, 08:07
Є незадоволені, які скаржаться на пробки на вузьких вуличках і просять повернути рух для авто

Вул. Сагайдачного. Багатьом подобається вільний простір, але є скарги, що по буднях вулиця пустує / Фото: Анатолiй Бойко

Контрактова площа та вул. Сагайдачного ще місяць будуть закриті для авто. Влада столиці вирішила продовжити пішохідний експеримент. Думки киян з цього приводу розділилися.

Нагадаємо, 1 серпня більшу частину Контрактової площі і частину вулиці Сагайдачного огородили бетонними блоками і подарували пішоходам, пустивши в об'їзд машини і міськтранспорт. У середині вересня в КМДА планували підвести підсумки експерименту. І перші результати не на користь водіїв.

Реклама

Багато киян висловлюються на підтримку збереження пішохідного Подолу. "Без машин тут стало комфортніше. Постійно відбуваються фестивалі, концерти. Навіть коли немає свят, на Сагайдачного часто виступають вуличні музиканти. Та й просто прогулятися по просторому майдану – задоволення", – каже мешканка Подолу Ірина Березовець.

Але є і незадоволені, які скаржаться на пробки на вузьких вуличках і просять повернути рух для авто на перекритій ділянці хоча б у будні дні. У Київраду навіть подали петицію з такою вимогою.

"Вулиця Сагайдачного і Контрактова площа – важливі транспортні артерії. У цьому районі зосереджена велика кількість бізнес-центрів, є великий автопотік і необхідність у створенні великої кількості паркомісць. Як показують результати експерименту з перекриття Подолу, пробки вранці і ввечері збільшилися в рази", – йдеться в петиції. Правда, ініціативу поки підтримали лише трохи більше 1300 осіб (для розгляду необхідно 10 тисяч). Противники пішохідної зони також запевняють: в будні дні тут зовсім безлюдно.

Реклама

У Департаменті транспортної інфраструктури КМДА кажуть, що все-таки оцінка більшості киян позитивна. Тому найближчим часом обмеження для авто на Подолі знімати не будуть. І не виключають, що пішохідна зона залишиться.

"Зараз тривають дослідження і підрахунок пішохідних і транспортних потоків, розробляється нова комплексна схема організації дорожнього руху від вул. Верхній і Нижній Вал до Європейської площі, яка допоможе зменшити затори", – говорять в департаменті. Тут нагадують, що на Контрактовій закінчують реконструкцію скверу №3 біля метро. У планах – реконструювати вул. Покровську і Андріївську, а вул. Сагайдачного і Контрактову площу упорядкувати згідно затвердженої концепції "Київська вітальня".