Петю, не порушуй. Патрульні прокоментували скандальні білборди в Києві

11 січня 2021, 14:57
Українці звинуватили правоохоронців у фамільярності та безграмотності

У Києві з'явилася креативна реклама від патрульної поліції. З білбордів до водіїв звертаються на ім'я й просять не порушувати правила дорожнього руху.

Користувачі соціальних мереж вже встигли розкритикувати ініціативу, звинувативши правоохоронців у фамільярності й безграмотності.

Реклама

Сайт "Сьогодні" розповідає подробиці скандалу.

Що сталося?

Патрульна поліція розмістила на столичних вулицях незвичайні рекламні щити: на них написані влучні попередження потенційним порушникам ПДР:

  • "Аліно, просто так не сигналять";
  • "Сергію, не перетинай подвійну смугу";
  • "Володю, чотири години поїздив – відпочинь";
  • "Петю, не обганяй із правого боку";
  • "Михайле, гучна музика може відвертати увагу".

Реклама

Українці не оцінили креатив

Користувачі по-різному відреагували на плакати, але багато хто розкритикував ідею поліції.

"Обгін можливий тільки зліва і з виїздом на зустрічну смугу. Все інше – випередження. У патрульній поліції повинні знати правила", – пише киянин Олег.

Реклама

Деякі жителі столиці вважають, що заклики дуже панібратські, мовляв, це вже занадто, ще й імена написали з помилками.

"Ну і маячня... А де: "Васю, не жери котлету за кермом" або... "Васю, не чухай свої яй...я", – написала киянка Ірина.

Але є і водії, які, навпаки, відзначають, що адресні звернення мають дати користь, оскільки порушень ПДР в місті дуже багато.

"Закликів від патрульних аж надто багато. Це відвертає увагу за кермом, і заклики поліціянтів можуть спровокувати ДТП", – зазначила Ольга.

Реакція патрульних

У Патрульній поліції України розповіли сайту "Сьогодні", що білборди з іменами почали з'являтися на вулицях Києва понад два тижні тому.

"Всього є близько 45 рекламних щитів з різними іменами. Спеціально ми імен не вибирали. Взяли ті, які часто використовують, можна сказати найпопулярніші імена. Вони ніяк не пов'язані з іменами порушників ПДР", – повідомили в пресслужбі.

Там зазначають, що рекламні щити масово встановлюють поки тільки в Києві, але із часом вони з'являться і в інших містах.

У відомстві не змогли уточнити, чи дорого обійдеться бюджету ця соціальна реклама. Її придумали в департаменті патрульної поліції, але чи залучали до цього процесу рекламні агентства, нам відповісти не змогли.

Також там пояснили, що плакат, на якому закликають водіїв не обганяти справа, спеціально такий короткий і зрозумілий.

"Основна мета цієї реклами – привернути увагу учасників дорожнього руху до дотримання правил. Потрібно було написати це для водіїв людською мовою і дуже стисло. Чим менше тексту, тим люди швидше прочитають і зрозуміють, що там написано. Заклики спрямовані до водіїв, а кожен з них знає, про що йдеться в кожному з наших закликів. Наша мета – привернути увагу водіїв, навіть якщо є невеликі юридичні неточності", – пояснили в поліції.

Патрульні додають, що вивчатимуть реакцію водіїв на цю інформаційну кампанію в соціальних мережах і ЗМІ. І якщо вона отримає позитивні відгуки, продовжать рекламу.