Чому не працюють "портали метро на Троєщину" на станції "Позняки"

16 жовтня 2019, 09:54
Інформаційні бокси з листопада будуть масово з'являтися на перонах інших станцій столичної підземки

/ Фото: Олександр Марущак, Сьогодні

Інформаційні бокси, які з'явилися на станції метро "Позняки"ще в кінці липня, досі не працюють. У компанії, яка за договором із міською владою їх встановила, влітку нам пообіцяла, що інформаційні панелі запрацюють з 1 вересня. На жаль, але вони не заробили навіть в жовтні. "Сегодня" розбиралися, в чому ж причина.

Нагадаємо, на інформаційних панелях пасажири зможуть дізнатися всю необхідну інформацію про підземку, паралельно на екранах будуть показувати новини компаній, як у поїздах метро. Крім того, тут можна буде отримати детальну навігацію про саму станцію, знайти інформацію про найближчі вулиці, міський наземний транспорт, аеропорти і подивитися карту метрополітену. Також на боксі є кнопка для виклику чергового по станції і кнопка для допомоги людині на інвалідному візку, яка приїде на станцію.

Реклама

Кияни, які щодня проходять повз двометрові бокси на "Позняках", активно обговорюють незвичайні конструкції в соціальних мережах. Їх називають "порталами метро на Троєщину", "шафами від мера" і "машинами часу"... Багато бабусь і дідусь використовують конструкції як підпірку, коли очікують поїзд на пероні, а жінки – як дзеркало, щоб поправити зачіску.

"Ми порахували, що запускати в роботу інформаційні панелі на одній станції не має сенсу ні комерційного, ні організаційного. Ми тестували систему на "Позняках" в неробочий час підземки, без пасажирів. Потрібно було все перевірити, щоб уникнути збоїв в роботі. Тепер хочемо запустити всю мережу по метрополітену. Нам потрібно буде передавати дані з кожної станції в єдиний центр. Під це зараз готується інфраструктура – сервери, перевіряються канали з'єднання, затверджується проектна документація по підключенню всього обладнання на станціях, які будуть обладнані інформаційними панелями. Все строго узгоджується з метрополітеном. Їх фахівці вносять зміни, а ми виправляємо недоліки і переробляємо документацію", – пояснює сайту "Сегодня" Олег Хаврук, директор компанії, яка займається установкою панелей.

Читайте також:

Хаврук зазначає, що затримка з підключенням боксів на станції метро "Позняки" пов'язана з тим, що вони повинні бути обладнані переговорними пристроями для зв'язку з диспетчерською підземки.

Реклама

"Технічна служба метрополітену повинна встановити у себе програмне забезпечення, яке може приймати такі виклики від пасажирів, обробляти їх і забезпечувати комунікацію зі станцією. Я думаю, що на цьому тижні ми проведемо спільне тестування обладнання і можна буде запускати інформаційні стенди на "Позняках" у роботу. Пасажири нас просто не зрозуміють, якщо ми будемо щось показувати на екранах, а необхідна кнопка за викликом співробітника станції до стенду буде не робочою. Тому нам необхідно ще два тижні, щоб запустити в роботу інформаційні панелі на "Позняках", – говорить Хаврук.

Він додає, що з 1 листопада компанія планує почати масову установку інформаційних панелей і на інших станціях столичного метрополітену.

"Поки не готовий сказати, на яких саме станціях з'являться інформаційні панелі. Все залежить від типу станції і чи можемо ми їх там технічно встановити. Можу сказати, що інформаційні панелі будуть з'являтися з 1 листопада, як мінімум на двох станціях метрополітену на тиждень. Зараз складається графік установки", – запевняє Хаврук.

У компанії поки не готові озвучити вартість проекту. Вона стане відома через два тижні, коли процес установки інформаційних панелей запуститься на повну потужність.

Раніше також повідомлялося, що підземний перехід біля станції метро "Позняки" зачистили від кіосків. Таке рішення прийняла міська влада після численних скарг жителів району.

Реклама

Нагадаємо, раніше в київському метро проїхався відомий голлівудський актор Том Круз: