Поїздки в громадському транспорті Києва: забиті салони і розбите скло

28 січня 2019, 12:27
Розваги вандалів і наслідки тисняви коштують Києву тисячі гривень

/ Фото: Олександр Яремчук

Півроку тому в Києві в два рази подорожчав проїзд в громадському транспорті. Жителі зазначають, що на деяких маршрутах з'явилися нові машини, активно обговорюють спроби впровадження е-квитка. Але водночас говорять, що кардинальних змін в обслуговуванні поки не відчули: на зупинках доводиться довго стояти, особливо в погану погоду, а салони автобусів, тролейбусів і трамваїв часто в прямому сенсі ломляться від кількості пасажирів. Сайт "Сегодня" з'ясував, на яких маршрутах найтісніше.

Реклама

Як повідомили нам в "Київпастрансі", найбільше людей у Києві користуються трамвайним маршрутом №1, який курсує від вокзалу до Борщагівки. Він перевозить понад 120 тисяч пасажирів на день і три мільйони на місяць, тому обігнав за популярністю всі автобусні і тролейбусні маршрути. Майже мільйон пасажирів на місяць їздять автобусом №99, і трохи менше – тролейбусом №27, який прямує через масив Відрадний, вул. Теліги на Петрівку.

У "Київпастрансі" запевняють, що цього року рухомого складу на маршрутах ще побільшає. Закупити планують сім нових автобусів з низькою підлогою і довжиною понад 18 метрів і 13 великих тролейбусів. На це, за даними підприємства, в бюджеті передбачено 52 млн грн і 148 млн грн відповідно. Розповіли в КП і про масові пошкодженнях громадського транспорту.

"Вони відбуваються як під час руху – внаслідок ДТП, нещасних випадків, так і через акти вандалізму. Окремої статистики про псування транспорту пасажирами не ведеться, але орієнтовно в 2018 році було зафіксовано близько 1500 випадків псування майна підприємства (виходить, в середньому 4 кожного дня. – Авт.). Це пошкодження скла, оббивки або каркаса сидінь, компостерів, поломки дверей, поручнів, намальовані в салонах і на кузовах графіті", – перелічують на підприємстві.

Нагадаємо, зовсім нещодавно кричущий випадок вандалізму стався на станції "Гната Юри" на лінії швидкісного. Підлітки, розважаючись, розбили бокове скло трамвая і втекли. Часто пошкодження відбуваються ненавмисно. Наприклад, торік до салону тролейбуса №42 набилося стільки пасажирів, що під їхнім натиском лопнуло скло в дверях.

Реклама

"Вартість ремонту залежить від кожного конкретного пошкодження і типу рухомого складу. Наприклад, для автобуса МАЗ-203-065 вартість заміни лобового скла – близько 13 820 гривень, бічного – 1360, дверного – 1259 гривень", – кажуть в "Київпастрансі".