Попередження про заборгованість: YASNO розповідає, як уникнути відключення світла

14 лютого 2020, 15:35
Для подальшого безперебійного електропостачання клієнту важливо погасити заборгованість до запланованої дати відключення

Сплачувати за електроенергію жителям столиці необхідно щомісяця до 20 числа. Згідно із законодавством, у разі заборгованості постачальник надсилає на поштову адресу споживача попередження не пізніше, ніж за 10 днів до запланованої дати відключення. Піклуючись про комфорт клієнтів, електропостачальник YASNO радить, що робити після отримання попередження та як уникнути такої ситуації.

Перше, що має зробити клієнт – звернути увагу, за який період вказана заборгованість у попередженні та від кого воно надійшло:

Реклама
  • якщо несплаченою залишилася електроенергія, спожита до 31 грудня 2018 року, необхідно розрахуватися з попереднім постачальником, який зараз виконує функцію оператора системи розподілу (ОСР);
  • у випадку заборгованості за електроенергію, спожиту після 1 січня 2019 року, оплату потрібно внести електропостачальнику YASNO ("Київські енергетичні послуги").

Сума заборгованості, реквізити отримувача коштів та строк оплати зазначені у попередженні. Для подальшого безперебійного електропостачання клієнту важливо погасити заборгованість до запланованої дати відключення. Після зарахування коштів на рахунок постачальника заявка на відключення буде відхилена.

Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO створив умови, щоб кожен клієнт міг у зручний спосіб своєчасно розрахуватися за електроенергію, спожиту після 1 січня 2019 року. Зробити це можна:

"Щоб сума в платіжці була меншою та не накопичувалась заборгованість, ми радимо жителям столиці раціонально споживати електроенергію і вчасно з 1 по 4 число кожного місяця передавати показання лічильника. Найпростіший спосіб заощаджувати – це встановити двозонний лічильник, з яким електроенергія з 23:00 до 7:00 буде коштувати вдвічі дешевше", – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.