Перевірено на собі: як об'їхати ремонт на Шулявському мосту в Києві

12 травня 2018, 10:22
Ми проїхали за рекомендованою схемою проїзду, яка буде діяти з 1 червня

/ Фото: Григорій Салай

У столиці з 1 травня розпочалася підготовка довгоочікуваної реконструкції "втомленого" Шулявського шляхопроводу. Поки проїзд по шляхопроводу не обмежують, але з 1 червня там почнеться ремонт, в зв'язку з чим частково перекриють проїзд. Рух не буде зупинено повністю, але затрудняється. На час ремонту планується встановлення світлофорних об'єктів: по правоповоротних з'їздах з вул. Гетьмана в бік вул. Довженка буде відведено рух з естакади, а також на виході з вул. Нестерова на проспект Перемоги.

Генеральним проектувальником реконструкції Шулявського шляхопроводу виступає компанія "Укрбуд" спільно з ICDI. Також "Укрбуд" розробляє проект організації дорожнього руху на час ремонту, який затверджується в поліції.

Нещодавно департамент транспортної інфраструктури КМДА опублікував схему об'їзду перекритої ділянки дороги. Команда "Сегодня" вирішила розібратися, наскільки вона зручна, проїхавши за запропонованою картою.

Реклама

З Дегтярівської на Гетьмана: варто запастися часом

Насамперед , ми перевірили , як можна буде потрапити з вулиці Олександра Довженка на вулицю Вадима Гетьмана в напрямку Караваєвих дач . Згідно з картою , ми маємо проїхатися вулицями Антона Цедіка ( колишня Ежена Потьє ) , Петра Нестерова – з виїздом на проспект Перемоги ( на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасовий світлофор ) , Гарматній , Виборзькій – з поверненням на вул . Вадима Гетьмана.

Їдемо з вулиці Дегтярівської. Щоб потрапити на Довженка, потрібно проїхати развязку- "конюшина". Автомобілістам, які бувають тут нечасто, або мають невеликий стаж водіння, варто бути уважними: є ризик заплутатися. По дорозі поки немає попереджувальних табличок про прийдешні зміни в схемі руху: єдиний з тимчасових інформаторів говорить про ремонтні роботи на вулиці Олени Теліги.

Проїхавши по Довженка, повертаємо. На майбутніх об'їзних шляхах – поки все по-старому: немає ні нових дорожніх знаків, ні світлофорів. Перше, що кидається в очі на вулиці Цедіка – безліч автомобілів, припаркованих на першій шпальті. Коли сюди направлять потік машин, цей факт буде значно ускладнювати проїзд. До того ж, якість асфальту на проїжджій частині після зими залишає бажати кращого: є кілька невеликих, але відчутних ям. Залишається сподіватися, що їх встигнуть закрити до напливу транспорту. Звідси на проспект Перемоги пропонують виїжджати за двома вулицями – Петра Нестерова (в цьому напрямку вона буде односторонньою з тимчасовим світлофором на перехресті з проспектом) і Євгенії Мірошниченко.

Далі, щоб виїхати на Гарматну, потрібно розвернутися на проспекті Перемоги в зворотному напрямку. Тут довелося проїхати більше запланованого: на розв'язці в районі метро "Берестейська" виявилася пробка. За словами автомобілістів, затор в тому місці – практично традиція, так що довелося прокататися до Нивок. А ось на самій Гарматній і Виборзькій проїхати вдалося без особливих пригод
.

Як ще можна проїхати

В цілому , запропонований шлях може виявитися зручним . Правда , нам кілька разів знадобилася підказка навігатора : в районі об'їзду є кілька невеликих вуличок , в яких можна заплутатися . Крім того , об'їзд , навіть при відсутності пробок , буде займати відчутно більше часу .

Тим часом , крім зазначених в офіційній схемі вулиць , можна скористатися більшими магістралями . Або вибрати невеликі дороги , розташовані по сусідству з зазначеними в схемі , це також може допомогти скоротити час ..

"Готовы принять объезжающих развязки на Берестейской и Дегтяревской. Кому-то может подойти для объезда и Окружная. Я советую для разработки альтернативного маршрута выбирать не только магистральные улицы, но и соединяющие, которые не так загружены, например, Гарматная и Зоологическая. Все зависит от вашего пункта назначения, но дорожная инфраструктура предлагает дублеры по всем направлениям. А вообще, не случайно в таких случаях советуют прибегнуть к общественному транспорту", – советует эксперт Владимир Воробьев, директор Института "Киевдормостпроект".

При виборі об'їзних шляхів , варто звернути увагу на дорожні роботи : " Київавтодор " заздалегідь попереджає про обмеження руху в місці їх проведення . Також не варто забувати про непрості ділянки на дорогах в цьому районі .

Реклама

"На развязке "Борщаговская – Гетьмана" остановки маршруток и общественного транспорта расположены прямо на эстакаде. Если их перенести на участок до эстакады, это существенно бы улучшило движение на развязке. А пока, дополнительный приток машин на этом участке дороги усилит нагрузку на эстакаду, а значит, заторов не избежать", – предупреждает директор Института "Киевдормостпроект".

Тим часом , проїхати по шляхопроводу з вулиці Вадима Гетьмана на Олександра Довженка в напрямку Олени Теліги поки можна буде по – старому . Також на розв'язці збережуть виїзд на проспект Перемоги з можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул . Олександра Довженка , на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор . І хоча пробки все ж неминучі , водіям експерт радить зберігати спокій .

"Тут важно понимать: любой ремонт – это временные неудобства ради дальнейших улучшений. Долгожданная реконструкция Шулявского путепровода потребует от всех нас терпения, но, думаю, уже за одну-две недели водители успеют привыкнуть и разработать для себя оптимальные маршруты", – подытожил эксперт.

Напомним, будувати на місці старого шляхопроводу будуть розв'язку-конюшинуз поворотом з вул . Довженка на пр- т Перемоги і демонтажем частини цеху №5 заводу " Більшовик " , розроблену в 2008 році " Київдормістпроект " . Пустити рух по новому мосту в мерії мають намір до кінця цього року , азавершити всі работи планують за 17 місяців. Обійдуться вони майже в 811 млн грн , у тому числі компенсацію за знесення цеху №5 .

Як повідомлялося , міст на Шулявському шляхопроводі в Києві , що зв'язує вул . Вадима Гетьмана з вул.Олександра Довженка і проходить над просп . Перемоги, частково обвалився ввечері 27 лютого 2017 року. Через інцидент мер Києва Віталій Кличко вирішив звільнити не тільки заступника з транспорту Іллю Сагайдака і глави району , а й главу КК " Київавтодору " Олександра Густельова .

Ще на початку березня Шулявський міст зміцнили металевими каркасами , проїзд під ним заборонили , захистивши бетонними відбійниками , а поруч поставили чергувати поліцейський патруль , який не пускав на міст вантажівки . Сьогодні по шляхопроводу знову їздить великогабаритний транспорт , під мостом проїжджають авто і перебігають дорогу перехожі .