Розв'язку на київській Шулявці перебудують до невпізнання (фото)

10 червня 2014, 09:37
Розв'язка буде трирівневою, з двома скверами і велодоріжками

На Шулявці побудують трирівневу дорогу і два

Столична Шулявка перетвориться до невпізнання . Тут з'явиться трирівнева розв'язка , яка позбавить довколишні дороги від пробок , і два нових сквери : такі зміни закладені у плані реконструкції Шулявського шляхопроводу. Київська влада вже замовили ТЕО ( техніко-економічне обгрунтування ) нової розв'язки. Роботи планують розпочати вже в кінці цього року , а закінчити , при стабільному фінансуванні , через 1,5-2 роки. Рух транспорту на час будівництва обіцяють повністю не перекривати.

СПРАВА НА 300 МЛН. "Розв'язка буде трирівневої, з реверсним розподільним кільцем", – розповів "Сегодня" автор проекту Віктор Петрук. За його словами, з точною вартістю робіт поки не визначилися: суму належить з'ясувати якраз шляхом розробки ТЕО. "Вартість проекту – приблизно 300 млн грн. Це менше, ніж за проектом, розробленим раніше інститутом "Київдормістпроект". Старий проект припускав повне знесення цеху № 5 заводу "Більшовик" і перенесення виробництва, ми ж пропонуємо розібрати лише частина будівлі на розі вул. Гетьмана і пр-ту Перемоги, звільнивши під розв'язку приблизно 400 кв. м. Таким чином заощадимо 170 млн грн, які раніше планували витратити на повне знесення будівлі", – говорить Петрук.

Реклама

Він говорить, що старий Шулявський шляхопровід, побудований в 1968 році, буде знесений. "Шляхопровід, який відслужив без малого півстоліття – аварійний. Після кількох пожеж (найбільший був у 2007 році. – Авт.) Він втратив несучу здатність і повинен бути повністю розібраний", – пояснює проектувальник. Новий шляхопровід передбачає 4 смуги руху. "Ми перерозподілимо транспортні потоки і знімемо з шляхопроводу інтенсивні лівоповоротні потоки. Завдяки цьому його пропускна здатність істотно збільшиться", – обіцяє Петрук. Він каже, що проблем з організацією руху не буде: "На відміну від "турбіни" біля моста Патона, схема руху на новій розв'язці проста і зрозуміла".

ПАРКИ І ВЕЛОДОРІЖКИ.Проектувальники планують збільшити і площа громадського простору. "У розв'язки хочемо розбити два сквери . Один – з боку кіностудії ім. Довженка ( площею близько 1 га ) , а другий – на 1,5 га , з боку Центрального гастроному . Тут з'являться фонтани , скульптури та дитячі майданчики " , – пояснює Петрук.

Реклама

На новій розв'язці будуть навіть велодоріжки : "Людина на велосипеді зможе проїхати через саморегулівний рівень розв'язки в будь-якому напрямку " , – говорить Петрук. За його словами , доопрацювати проект реально до вересня: " Потім почнемо будівництво. Етапів буде близько 20 . Роботу реально закінчити за 1,5-2 роки , якщо фінансування буде стабільним. Перекривати рух не будемо – лише частково його обмежимо ".

Реклама

Шулявка. 1 — станція метро " Шулявська" , 2 – сквер біля Центрального гастроному і сквер біля кіностудії , 3 – корпуси заводу " Більшовик". Фото: В.Петрук

Треба знайти гроші

В КМДА впевнені , що роботи з реконструкції Шулявського шляхопроводу почнуться вже цього року . "Цей проект – прогресивний , і в півтора рази дешевше , ніж попередній. Роботи з Шулявці почнуться вже в кінці цього року , як тільки затвердимо ТЕО і знайдемо фінансування . Ми багато років будували об'єкти в Межигір'ї і забували про найважливіше – те , що стосується кожного киянина" , – каже заступник головного архітектора Києва , Андрій Вавриш.