Реконструкція Шулявського моста: торговці з ринку масово переїжджають

6 серпня 2018, 11:13
Кіоски вже цього тижня підуть під знесення

Біля моста з'явилося будівельне містечко / Фото: Анатолiй Бойко

На Шулявському шляхопроводі стартували підготовчі роботи перед його масштабною реконструкцією. Як повідомили в КМДА, на об'єкті вже переносять інженерні мережі, готуючи міст до часткового перекриття. Всіх продавців, які торгували під шляхопроводом, вже попросили "з речами на вихід". Їх кіоски вже цього тижня підуть під знесення.

Біля Шулявського моста вже можна помітити деякі зміни. Стихійна парковка під постраждалою ділянкою шляхопроводу зникла – територію по периметру перегородили бетонними блоками. Проїзд під шляхопроводом, де зазвичай розвертаються авто і який минулого тижня перекрили, вчора знову був вільний. А ось тимчасове будівельне "містечко", яке почали облаштовувати біля моста на місці колишнього паркінгу ще на початку червня, розрослося. Сюди звезли битовки для робітників, дошки, бетонні блоки, дорожні знаки і пластикові обмежувачі.

Реклама

Будівельне "містечко". На майданчик привезли пластикові дорожні обмежувачі. Фото: А. Бойко

Жвавий коридор з торгових точок під мостом, поруч зі входом на станцію метро "Шулявська", вчора помітно спорожнів. Більшість магазинів, а їх тут кількадесят, були наглухо закриті ролетами, на яких висіли оголошення про переїзд за новими адресами. Деякі вчора ще продовжували працювати, паралельно пакуючи свій товар у мішки.

Реклама

"Наше місце зносять в зв'язку з ремонтом мосту. Ще в середу попередили, щоб пакували речі. Люди вже переїжджають хто куди", – розповіла "Сегодня" продавець Олена в одному з магазинів одягу.

За словами торговців, під знесення підуть не тільки їх магазини, але і торгові ряди в підземному переході під шляхопроводом.

"Торговельні МАФи під мостом почнемо потихеньку прибирати вже цього тижня. Частина кіосків, які мають дозвільну документацію, переїдуть на метро "Берестейська", а незаконні ми демонтуємо без надання альтернативного місця. Скільки це займе часу, наразі не ясно. Ймовірно, знову буде опір з боку підприємців. Торгові ряди в підземному переході ми теж плануємо прибирати, але це не пов'язано з реконструкцією шляхопроводу", – розповів заступник директора департаменту благоустрою КМДА Тарас Панчій.

Заради будівництва нової розв'язки демонтувати планують і частину цеху №5 заводу "Більшовик". За проектом на його місці побудують два з'їзди. Як пояснюють в КМДА, завод отримає компенсацію за свій цех (сума ще не відома). Зноситимуть будівлю під час будівництва другої черги шляхопроводу, а це не раніше 2019 року.

Реклама

Цех №5. Знесуть не раніше 2019 року, тут триває торгівля. Фото: А. Бойко

Сьогодні в приміщенні активно торгують секондом. Продавці запевняють, що переїжджати в найближчі кілька місяців не планують:

"Розмови про будівництво та знесення вже ведуться не один рік. Керівництво заводу, у якого ми орендуємо приміщення, нас би вже давно поінформувало. Думаємо, цього року точно ми не переїдемо".

Не бояться демонтажу і кіоски поруч з цехом.

"Ми тут будівництву не заважатимемо", – розповіли нам в одному з МАФів.

Без нового конкурсу

Побудувати нову розв'язку на Шулявці у вигляді неповної "конюшини" міська влада планує за 17 місяців, витративши на це майже 811 млн грн (з цієї суми буде виділена і компенсація "Більшовику"). Питання про проведення нового конкурсу та про зведення на цій ділянці сучасної трирівневої розв'язки, за яку виступали десятки тисяч киян, судячи з усього, більше не обговорюється. Не допомогли навіть численні петиції.

Нагадаємо, рух, щоправда, не на мосту, а під ним, минулого тижня частково обмежили. Бетонними блоками тут перекрили проїзд під шляхопроводом, де зазвичай розверталися машини. За словами киян, зробили це, найімовірніше, після того, як вранці під шляхопроводом застрягла вантажівка. За словами очевидців, водій вантажівки, який намагався проїхати під мостом, не розрахував габарити.

Нагадаємо, що Шулявський міст має серед жителів столиці сумну славу тим, що має властивість розсипатися прямо на очах перехожих.

Як повідомлялося, реконструкція шляхопроводу повинна була розпочатися наприкінці червня – на початку липня.