Ремонт і будівництво: що робитимуть з мостами в Києві 2019 року

10 січня 2019, 08:28
На капітальний ремонт моста Патона виділили 20 мільйонів, а Шулявський шляхопровід почнуть зносити в березні

Багато київських мостів і шляхопроводів вже не перший рік викликають побоювання. Так, люди, які пропливають Дніпром під мостами Метро і Патона, неодноразово викладали в соцмережі фотографії з проржавілим металом і дірками в бетоні, а на "втомлений" Шулявський шляхопровід без страху, що він зараз впаде, і зовсім неможливо дивитися.

Тривогу б'ють і експерти: минулого року до списку небезпечних об'єктів потрапили шляхопровід на перетині проспектів Повітрофлотського і Перемоги, мости Патона, Кирпи і Шулявський. За твердженнями фахівців, всі вони потребують капітального ремонту. Крім того, в серпні 2018-го в КМДА повідомляли, що стан київських мостів Патона і Метро, а також Шулявського шляхопроводу наближається до аварійного.

Реклама

Тим часом, 2018-го мости почали приводити в порядок, деякі з них до цього не бачили ремонту десятиліттями.

"Протягом року в рамках капітального і середнього ремонту відремонтовано 19 штучних споруд. Зокрема – шляхопровід на перетині вулиць Олени Теліги та Кирилівської, три шляхопроводи на транспортній розв'язці на перетині просп. Леся Курбаса і вулиць Гната Юри та Володимира Покотила, шляхопровід на перетині просп. Комарова та вул. Гавела, чотири пішохідних моста на перетині просп. Перемоги та Кільцевої дороги", – відзвітували в КМДА.

Цього року ремонту дочекаються і інші мости. Також продовжать зведення столичного довгобуду – Подільського моста. Сайт "Сегодня" розібрався, на яких шляхопроводах цього року планують проводити роботи.

Великий ремонт: на міст Патона виділили 20 мільйонів, а на Шулявський – понад 163

Минулого року почалася підготовка до реконструкції моста Патона, якому 5 листопада виповнилося 65 років. Наприкінці 2018-го там проводилися протиаварійні роботи і комплексне обстеження, для цих цілей частково обмежували рух транспорту в першій полосі з бульв. Дружби Народів на просп. Соборності.

Реклама

Після обстеження фахівці підготують технічне завдання на розробку проектно-кошторисної документації реконструкції моста. Більша частина запланованих робіт до виконання буде готова цього року.

Загалом, з державного бюджету на 2019 рік на ремонт і реконструкцію моста Патона передбачено 20 млн грн. Кошти будуть виділені як субвенція місцевим властям і підлягають поверненню в разі нецільового використання або використання не в установлені строки.

Крім того, ремонтні роботи очікуються на мосту Метро. Там планують виконати капітальний ремонт проїжджої частини мостового полотна, капітальний ремонт тротуарів, ремонт прогонових будов з відновленням несучої арматури, ремонт зовнішнього освітлення, замінити перильні огорожі. Тривалість капітального ремонту – 22 місяці. Загальна кошторисна вартість капітального ремонту становить понад 1,8 млрд грн.

Реклама

На Північному мосту (колишній Московський) ремонтні роботи, які включають в себе заміну асфальту, тротуарів, перильного і бар'єрного огорож, комунікацій, триватимуть до 2020 року. Обійдуться вони в 288 млн грн.

За останніми даними, в березні нарешті почнеться демонтаж Шулявського шляхопроводу. Цього року в бюджеті на реконструкцію цього мосту передбачено 163,4 млн грн. Роботи на об'єкті тривають з невеликим відставанням від первинного графіка, який довелося скорегувати. Наразі відновлено асфальтобетонне покриття частини з'їзду з вулиці Вадима Гетьмана на проспект Перемоги. Демонтаж проходитиме близько трьох місяців. У момент початку демонтажу буде запущений об'їзд сусідніми вулицями.

Тим часом, в Києві виявили ще один "втомлений" шляхопровід, стан якого не кращий, ніж у Шулявського шляхопроводу. Він знаходиться в Солом'янському районі на перетині проспектів Комарова і Курбаса, через залізничні колії, біля станції швидкісного трамвая "Сім'ї Сосніних".

В "Київавтодорі" повідомили, що незабаром і на цьому мосту очікується капітальний ремонт. А наразі під шляхопроводом встановили протиаварійні підтримуючі конструкції.

"Роботи планується почати вже на початку 2019 року. Вартість ремонту буде визначена після проходження державної експертизи", – запевнили в дорожньому відомстві столиціы.

Тим часом, в середині вересня в Києві для пішоходів закрили один з найстаріших віадуків – Кудрявський міст, який з'явився ще 1897 року і пов'язує вулицю Кудрявську і Вознесенський узвіз. В аварійному стані міст був протягом останніх 17 років. Автомобілі перестали ним їздити ще 7 років тому. Разом з тим ремонт віадука не проводиться, на мосту лише встановили загороджувальні конструкції.

Велике будівництво: продовжать зводити Подільський міст і побудують новий пішохідний

Торік активізувалися роботи на Подільському мосту. 2019-го на його будівництво з бюджету виділять 630 млн грн. Влада має намір добудувати його за два роки – за умови стабільного фінансування. У КМДА кажуть, що в 2019 року на мосту замкнуть стики на арці, що залишилися, його нарешті підвісять на ванти і приберуть тимчасові опори. Ну а до кінця 2020 року тут планують вже запустити рух автомобілів.

Крім того, незабаром в місті з'явиться ще один міст – пішохідний, який з'єднає парк на Володимирській гірці з майданчиком біля Арки дружби народів. На його будівництво з бюджету виділять 115,6 млн грн.

Нагадаємо, зараз в Києві налічується 63 мостові споруди.