Іржаві вагони та тріснуті вікна – як виглядають приміські електрички

21 березня 2018, 14:18
У більшості вагонів немає комфорту, тепла та безпеки

З електрички прямо до лікарні потрапив молодий хлопець, який їхав до столиці з передмістя. Його затисло дверима так, що рятували пасажира в реанімації. Чому приміські поїзди стають все більш небезпечними і що з цим робити?

Нічого спільного з комфортом, теплом і безпекою – все це про більшість приміських електричок. У союзі споживачів влаштовують рейд. Перші враження – від зовнішнього вигляду вагонів.

Реклама

"Вагон весь іржавий, його потрібно відправляти на ремонт. Гума відпадає, а ніхто його з маршруту не знімає. Може на ходу вивалитися скло, вся гума вже прогнила і випала зовні, всередині те саме", – говорить виконавчий директор ГО "Союз захисту прав споживачів" Максим Несмєянов.

Електричка "Київ – Фастів" готова до відправлення. Хоча з тріщинами на лобовому склі її не повинні були випускати в рейс.

"Потрібно замінити скло, але через те, що не вистачає грошей, вона їздить з таким битим склом. Ще один камінчик – і скло випаде на машиніста", – попереджає Максим Несмєянов.

Реклама

Підйом сходами вагона взагалі смертельно небезпечний для пасажира. Сходинки слизькі й різнорівневі.

Між вагонами також краще не ходити: все обледеніло, можна посковзнутися.

У самому вагоні – брудно й холодно. У той час як за всіма стандартами – має топитися. Найгірша ситуація – з туалетами.

Реклама

Пасажири скаржаться: їхати в таких умовах противно, але куди діватися – треба.

На залізниці визнають, більшість електричок старі. До кінця року повинні оновити не більше 20% складу. Минулої осені залізниця вже пустила на маршрут три модернізовані поїзди. Але вже в лютому відомство поскаржилося – чисті вагони пасажири швидко перетворюють на брудні та пошарпані.

Нагадаємо, 21 лютого вранці киянам, які живуть на Троєщині, довелося в буквальному сенсі штурмувати міську електричку, щоб доїхати до роботи. Як повідомляють місцеві жителі, о 8:11 приїхала електричка не з шести, як зазвичай, а всього з чотирьох вагонів.

"Люди впихувалися до салону, як могли: одні заштовхували інших, щоб потрапити всередину. Але на пероні залишилося ще дуже багато пасажирів – час пік, і всі поспішали на роботу", – каже житель Троєщини Віктор.

Фото: соцсети

Двоє пасажирів не змогли втиснутися до вагона і вхопилися за зчеплення вагона, як часто практикується в Індії.

У "Київпастрансі" ситуацію пояснили тим, що зараз потяги міської електрички на ремонті.

"Вагонів не вистачає. Потяги, які обслуговують пасажирів, випущені в 70-ті роки минулого століття і потребують частих ремонтів. Частина поїздів до кінця цього тижня вийде на лінії після ремонту у Фастівському депо. Ми практикуємо запуск електричок і з чотирьох, і з шести вагонів – це відповідає нормам. Зазначимо, що багато пасажирів не платять за проїзд і їздять "зайцями". Зараз на міській електричці працює 12 електропоїздів ", – пояснили нам на підприємстві.