Найактивніші скаржники з Києва отримають мобілки

23 вересня 2014, 13:01
Жителів столиці заохотять за скарги на кіоски і транспорт

Переможцем стане киянин, який найчастіше звертався зі скаргами в Контактний центр мерії

Міська влада вирішила продовжити конкурс "Найактивніший киянин" до 14 листопада. За умовами конкурсу, переможцем стане киянин, який найчастіше звертався зі скаргами в Контактний центр мерії – за номером 15-51 або (044) 205-73-37, електронній пошті info@1551.gov.ua або за допомогою мобільного додатку.

"Конкурс стартував наприкінці листопада минулого року, щоб привернути жителів міста до вирішення проблем. Однак, враховуючи інтерес з боку заявників, було прийнято рішення його продовжити. За період конкурсу було зареєстровано 404956 скарг, виконано 82,1% звернень. Найбільш актуальними для киян були питання ЖКГ, транспорту, торгівлі, МАФів. Головні критерії відбору – це не тільки кількість звернень, але також їх якість, наявність фотографій, координати місця проблеми", – розповіла "Сегодня" директор КБУ "Контактний центр Києва" Лариса Жукова.

Реклама

За підсумками конкурсу будуть обрані три переможця: вони стануть володарями смартфонів відомої фірми (на ринку вартість цих гаджетів – близько 2 тис. грн).