Шулявський міст у Києві перекрили і почали розбирати

17 березня 2019, 15:42
У Києві почалися роботи з реконструкції Шулявського моста

/ Фото: Анастасія Лесик, Сьогодні

/ Фото: Сьогодні

Реклама

У Києві почалася масштабна реконструкція транспортної розв'язки і Шулявського моста - рух по ньому було повністю перекрито, а робітники почали демонтаж конструкцій. Про це повідомили кореспонденти "Сьогодні", що побували на місці робіт.

Бригади фахівців почали здійснювати роботи по демонтажу конструкцій шляхопроводу біля станції метро Шулявська. Рух через міст по вул. Вадима Гетьмана перекрито. З напрямку Індустріального мосту організовано з'їзд на проспект Перемоги. З напрямку від метро Дорогожичі об'їзд здійснюється по вул. Антона Цедика.

Протягом дня, 17 березня, інженери демонтують комунікації на електроопорах уздовж шляхопроводу.

Реклама

З даху висотного будинку журналісти "Сьогодні" зняли на відео, що ж відбувається на обгородженому майданчику біля Шулявки. Виявляється, під мостом також кипить робота: екскаватор риє траншеї для підземних комунікацій.


Поліцейські, котрі забезпечують по периметру порядок об'їзду, в неформальній бесіді з журналістами "Сьогодні" розповіли, що, згідно з їхньою інформацією, на даний момент відбувається підготовчий етап робіт. Далі фахівці стануть до демонтажу асфальтного покриття шляхопроводу, і лише через кілька тижнів почнуть демонтувати основи, – тобто стануть безпосередньо до зносу моста.

Вранці і опівдні рух з боку станції метро Дорогожичі по вул. Теліги та з боку Індустріального мосту по вул. Гетьмана був незначною мірою ускладнений. Машини рухалися в "тягучці", головним чином, через досить вузькі об'їзні шляхи і участі в русі будівельної техніки.

Реклама

Варто нагадати, що, згідно з проектом реконструкції, перша черга будівництва включає в себе зведення нового шляхопроводу довжиною 158 метрів – він буде включати в себе шість смуг руху транспорту і після відкриття збільшить пропускну здатність на 20%. Також з'являться велосипедні доріжки, а підземний перехід під мостом реконструюють. На ці роботи витратять 580 мільйонів гривень.

Друга черга будівництва включає в себе реконструкцію розв'язки мосту. До неї підрядник приступить вже після здачі готового шляхопроводу. На другу чергу виділили 230 мільйонів гривень.

До кінця 2019 року планується завершити роботи з будівництва нового шляхопроводу, велосипедних доріжок, ліво- і правоповоротних з'їздів, а також реконструкцію підземного пішохідного переходу, благоустрій та озеленення.

Раніше сайт "Сьогодні" опублікував способи об'їзду Шулявського моста на особистому транспорті та змінені схеми руху громадського транспорту – тролейбусів і автобусів.