Скандал через Подільський міст: Кличко відповів на протести жителів Русанівських садів

17 червня 2020, 15:31
За словами мера, місто не може зупинити будівництво моста "на догоду групі людей"

Фото: КМДА

Мер Києва Віталій Кличко на брифінгу у середу, 17 червня, заявив, що місто не може піти на поступки жителям Русанівських садів, які перекривали рух транспорту, протестуючи через будівництво Подільсько-Воскресенського моста.

Так, міський голова заявив, що місто не може зупинити будівництво моста "на догоду групі людей".

Реклама

"Дійшло до того, що деякі мешканці Русанівських садів стверджують, що ця земля і дорога по вул. Центральна Садова, яка використовується під будівництво, належить до їх приватної власності. І, мовляв, згідно з постановою уряду є заборона на проїзд дорогою місцевого значення великовагової техніки. Хочу зазначити, що все не так. Дорога по вулицях Центральна Садова, Залізнична та Дамбова, відповідно до генплану Києва до 2020 року та до проекту нового генерального плану, належить до автомагістралей районного значення. Щодо правової власності, то ці вулиці – в комунальній власності міста", – сказав Кличко.

Читайте також:

За словами Кличка, з активістами провели кілька зустрічей. Він уточнив, що жителі Русанівських садів наполягають на тому, щоб Подільський міст було спроектовано з урахуванням їхніх вимог, але зупинити будівництво мостового переходу місто не може. Кличко додав, що влада погодилася на деякі побажання активістів, які можливо врахувати у проектній документації.

Реклама

Також між жителями Русанівських садів і замовником будівництва, як зазначив мер, було підписано меморандум про співпрацю, згідно з яким жителі зобов'язуються не перешкоджати будівництву моста. А замовник зобов'язується підтримувати у належному технічному стані вул. Центральну Садову, Залізничну і Дамбову.

Мер також заявив, що після першого проїзду техніки на будівництво моста на Русанівських садах був двічі зроблений ремонт на вулицях, а після другого проїзду активісти заблокували рух на вулиці Центральна Садова, порушивши умови меморандуму.

"Хочу підкреслити: Подільсько-Воскресенський міст необхідний місту. Будується з дотриманням вимог закону. І на нього чекають сотні тисяч киян, які мешкають на лівому березі. Наша мета – до кінця року запустити автомобільне сполучення новим мостом. І приступити відразу до будівництва метро на Троєщину. Я переконаний: блокувати будівництво такого об’єкта є неприпустимим і безвідповідальним!", – підсумував Кличко.

Реклама

Паралельно збирають великі металеві конструкції, які стануть основою частини моста в напрямку Подолу.

Раніше на Подільсько-Воскресенському мосту почали встановлювати ванти на арочну конструкцію. Паралельно збирають великі металеві конструкції, які стануть основою частини моста в напрямку Подолу.

Зазначимо, автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст планують відкрити наприкінці цього року. На ньому облаштують шість смуг для руху автомобільного транспорту та дві залізничні колії під майбутнє метро (на нижньому ярусі), а також прокладуть трубопровід.

Нагадаємо, 2019 року з настанням осінніх холодів журналісти "Сьогодні" вирушили подивитися, як справи у столичних мостіві перевірити їхній стан.