Скандал після репетиції параду в Києві: військова техніка залишила "шрами" на асфальті

22 серпня 2016, 07:33
Дорожники скаржаться на гусениці без "башмаків", а в Міноборони стверджують, що проблема — у якості доріг

Підготовка. Міська влада запевняє, що не вся гусенична військова техніка була в «черевиках»

Під час підготовки до параду до Дня Незалежності важка військова техніка пошкодила частину дорожнього покриття, яке комунальники тільки відремонтували. Міськвлада і кияни обурені ситуацією і викинутими на вітер мільйонами гривень.

"ВИННА ТЕХНІКА". "Незважаючи на неодноразові запевнення, що важка військова техніка буде перевозитися на спецтралах, а на траках (гусеницях) будуть надіті спеціальні гумові або пропіленові накладки ("черевики"), змушені констатувати: асфальтобетонне покриття на ділянках вулиць, де проходить військова техніка, масово зруйновано. Залишається тільки документувати ці факти і рахувати збитки", — нарікають у "Київавтодорі". Радник мера Дмитро Білоцерківець запевняє, що не вся гусенична техніка була в "панчохах": "Пошкодження є в тих місцях, де гальмувала гусенична техніка, яка була без "черевиків". Трохи пізніше ми підрахуємо збитки". До речі, пошкоджений асфальт не тільки на Хрещатику, а й на Подолі, де після репетиції пройшла техніка, прямуючи у військову частину: "Подряпини на новому покритті є, і на старому теж. На вулиці Сагайдачного, на повороті біля пам'ятника просто шматок вирвало!", — скаржиться киянин Ілля.

Реклама

"ВИНЕН АСФАЛЬТ". У Міноборони не визнають свою провину. "Вся важка броньована техніка, яка бере участь у військовому параді, а це танки Т-64БМ "Булат", зенітні ракетні комплекси "Бук" і дивізійні самохідні гаубиці "Мста-С" (від 36 до 45 тонн вагою) оснащені асфальтоходними гусеницями, які не залишають слідів на асфальтовому покритті! Інша гусенична техніка, а це — бойові машини піхоти, десанту і полкова самохідна гаубиця 2С1 "Гвоздика", вважаються легкою бронетехнікою, на яку, відповідно до техвимог, не передбачені асфальтоходні гусениці. Зазначена техніка своєю масою (від 8 до 20 тонн) не може завдати шкоди якісному асфальтовому покриттю, а може залишити сліди від гусениць, які зникають після руху автотранспорту. Таким чином, якщо асфальтове покриття руйнується від проїзду зазначеної техніки, то проблема не в техніці, а в якості дорожнього покриття", — впевнені в Міноборони.

У департаменті транспорту КМДА не поспішають з висновками. "Наші фахівці зараз оглядають усі ділянки. Результати будуть пізніше", — пояснив в. о. голови департаменту Іван Шпильовий.