Скандальний демонтаж тролею над Дніпром: кияни залишилися без канатної дороги

6 березня 2017, 07:33
Для роботи переправи нібито не було необхідних документів

Тролей. Троси для переправи з

Реклама

У суботу в Києві зі скандалом демонтували знаменитий тролей над Дніпром.Кияни називають це "свавіллям" і нарікають, що Київ втратив одну з небагатьох туристичних родзинок. Влада пояснює: для роботи переправи не було необхідних документів.

Нагадаємо, мотузкова траса, що з'єднує арку Дружби народів на правому березі і Труханів острів на лівому, була відкрита ще влітку 2012 року. Нова екстремальна розвага відразу ж стала популярною серед киян: стартуючи з оглядового майданчика біля арки, можна було пролетіти понад 500 метрів над Набережним шосе, Дніпром і приземлитися на 12-метровій вишці на острові. Тролей був навіть внесений до Нацреєстру рекордів як найдовший в Україні (до появи "конкурента" в Судаку).

У суботу близько 4:00 група осіб прибула на Труханів острів і, як кажуть представники компанії Skypark, без пояснень почали ламати конструкції атракціону. Лише деякі з них представилися співробітниками служб з благоустрою. Були зрізані троси і за допомогою "болгарки" повалена фінішна станція-вишка. Не обійшлося і без бійки, а поліцію викликали кілька разів.

Реклама

ДЕМОНТАЖ. Втім, з'ясувалося, що демонтаж тролею проводили співробітники відділу з благоустрою Дніпровської РДА. "Ми неодноразово видавали приписи про призупинення роботи, про демонтаж, просили надати дозвільні документи. Але власник довгий час нічого не надавав, а приписи сам не виконував. Тому ми змушені були провести демонтаж самі", – пояснює голова району Петро Онофрійчук та додає, що на тролеї також періодично травмувалися люди. Радник мера з питань благоустрою Дмитро Білоцерківець каже, що районна влада не повідомили міську про те, що відбуватиметься  демонтаж.

Демонтували. 12-метрову вишку на Трухановому повалили. Фото: facebook.com/skypark

Реклама

"Район зробив це своїми силами, співробітників КП "Благоустрій" там не було. Але до організації роботи тролею дійсно є претензії. Вони під час сезону повинні укладати договори з двома КП, але на сьогодні таких документів не було. Можу додати, що з 2015 року було близько десятка компаній, які хотіли надавати подібні послуги. Справедливо було б, щоб місто на відкритому аукціоні визначило, хто працюватиме на цьому місці", – говорить Білоцерківець.

До речі, в мерії не пов'язують демонтаж мотузяної траси з планами будівництва в найближчому майбутньому пішохідного містка від Володимирської гірки до арки Дружби народів і з планами спорудження нової канатної дороги. Тут кажуть, що щодо канатку поки навіть не розроблено техзавдання.

ВИВЧАЮТЬ ДОКУМЕНТИ. Адміністратор Skypark розповів "Сегодня": "Наші юристи зараз займаються документами, які нам надали. Після їх вивчення вирішуватимемо, що робити далі і чи подавати до суду. Сподіваємося, що тролей все-таки буде відновлено", – сказав нам Олексій Гречко.

Засмучені новиною про знесення канатки і багато киян. "Єдина яскрава розвага в центрі було. На відміну від МАФів, тролей нікому не заважав", "Найбільше дратує, що у нас все відбувається під покровом ночі. Бандитизм якийсь", – пишуть в соцмережах люди.