Знесення Шулявського моста в Києві: готуємося до пробок до кінця року (інфографіка)

5 березня 2019, 09:11
Демонтаж аварійного шляхопроводу закінчать в червні, а новий міст обіцяють запустити до кінця 2019 го

Через два тижні почнуть перекривати аварійний Шулявський шляхопровід. Вчора влада розповіла про шляхи об'їзду, а водії вже готується до масштабних пробках. У КМДА уточнили, що повністю перекриють дорожній рух 16 березня, а розбирати шляхопровід почнуть 17 березня.

"Демонтаж буде проходити поетапно: спочатку знімуть контактну тролейбусну мережу і систему освітлення шляхопроводу, а потім розберуть асфальтобетонне покриття, конструкції і опори", – розповів "Сегодня" Олександр Здольник, головний інженер КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва".

Демонтаж триватиме до червня, паралельно будуть проводитись роботи з укладання інженерних комунікацій та облаштування фундаменту під новий шляхопровід. Здольник також зазначив, що для будівництва нової розв'язки знесуть п'ятий цех заводу "Більшовик", але ближче до кінця року. В даний час Кабмін і КМДА вирішують питання передачі цеху з держвласності в комунальну.

Реклама

Зараз шляховики продовжують підготовчі роботи – розібрали відбійник на проспекті Перемоги, там встановлять світлофори. До речі, проспект Перемоги на час демонтажу конструкцій шляхопроводу і побудови нової розв'язки не перекриватимуть, але можливі тимчасові обмеження руху транспорту на окремих смугах. Водії вже скаржаться, що запропоновані схеми об'їзду незручні через те, що пропоновані в них вулиці занадто вузькі.

"Ось я не уявляю, як на своєму джипі буду їхати по вузькій і поганій дорозі на Цедіка разом з купою маршруток і машин. Це означає тільки одне – вічний затор", – ділиться з "Сегодня" Анатолій Охота.

Однак влада заспокоює водіїв і пішоходів, адже ремонт моста – це вимушений захід.

"У будь-якому випадку транспортного колапсу не буде, оскільки потоки транспорту будуть перенаправлені грамотно", – запевняє Олександр Здольник.

Вчора на вулицях Гетьмана і Виборзької вже встановлювали знаки з інформацією про об'їзди шляхопроводу. Будівництво нової транспортної розв'язки займе 17,5 місяців і пройде в два етапи. До кінця 2019 роки обіцяють відкрити шестисмуговий міст довжиною в 158 метрів (зараз – чотири смуги) і пустити по ньому рух транспорту, також побудують лівобічний і правобічний з'їзди в районі вул. Довженка і метро "Шулявська", відремонтують підземний перехід, облаштують велодоріжки. Другий етап реконструкції – знесення цеху заводу "Більшовик" і будівництво на його місці правостороннього з'їзду в сторону вулиці Гетьмана і лівостороннього з'їзду в центр міста. Реконструкція обійдеться в 830 млн грн.

Реклама

Як зміниться рух транспорту

У "Київпастрансі" нас запевнили, що маршрути автобусів і тролейбусів, які курсують по проспекту Перемоги під аварійним шляхопроводом, працюватимуть без змін. А ось рух чотирьох тролейбусних маршрутів (№22, 27, 30, 42), що курсують по Шулявському шляхопроводу, зміниться. З боку Севастопольської площі вони будуть доїжджати до Індустріального моста, де облаштують кінцеву, а з боку вул. Теліги кінцевої для тролейбусів стане зупинка "Івана Гонти" недалеко від вул. Дегтярівської. Нові схеми руху будуть розміщені в транспорті вже на цьому тижні.

Додатково транспортники запустять автобус 27ТР, який дублюватиме маршрут тролейбуса №27 (ст. м. "Почайна" – залізнична ст. "Київ-Волинський"). Цей маршрут вважається найпопулярнішим в столиці, за даними "Київпастрансу". У день ним користуються 35 тисяч пасажирів, а в місяць – більше 800 тисяч. В районі Шулявського шляхопроводу цей автобус буде курсувати по об'їзному маршруту, який вказаний в інфографіку.

Реклама

За цим маршрутом будуть їздити і маршрутки №201, 239, 427, 455, 477, 517. У їх роботу також внесені зміни. Наприклад, кінцева маршруток №201, 239, 477 буде не біля Шулявського шляхопроводу, як зазвичай, а на зупинці "Вулиця Вадима Гетьмана", не доїжджаючи до шляхопроводу.

Раніше ми писали, як сумнозвісний Шулявський шляхопровід знову опинився в центрі уваги. Столичні водії почали масово скаржитися на гігантські ями на проїжджій частині, через які виникають аварії і величезні затори. Жителі жартують, що шляхопровід сам розсиплеться ще до того, як його почнуть демонтувати в рамках реконструкції. Реакція влади на критику пішла – в асфальті почали латати дірки.

Як тільки соцмережі заповнилися фото з ямами на шляхопроводі, тут відразу почали протиаварійний ремонт асфальту.