Будівництво Подільського моста: вид з висоти пташиного польоту

6 листопада 2018, 17:00
У 2018 році роботи на довгобуді активізувалися

Подільський міст в столиці по праву вважається одним з головних довгобудів в місті – шляхопровід почали зводити ще в 2003 році, проте будівництво триває досі.

Кілька разів роботи призупиняли, в основному через нестачу коштів. У 2018 році роботи на мосту активізувалися: влада має намір добудувати його за два роки – за умови стабільного фінансування.

Реклама

Фото: "Сегодня"

Реклама

Робочих тут можна побачити з самого ранку, будівництво ведеться навіть у вихідні дні. Протягом року тут будували переправу, з'єднували головні конструкції шляхопроводу і зводили нові елементи моста.

Фото: "Сегодня"

Реклама

У КМДА кажуть, що в 2019 році на мосту замкнутьстики на арці, які ще залишилися, його нарешті підвісять на ванти і приберуть тимчасові опори. Ну а до кінця 2020 року тут планують вже запустити рух автомобілів.

Фото: "Сегодня"

"Проектна пропускна спроможність мосту – 60 тис. машин на добу. А це б суттєво розвантажило інші транспортні артерії міста. Сьогодні добова інтенсивність руху машин по п'яти мостах складає близько 300 тисяч одиниць, а в години пік пропускна здатність перевищується майже втричі", – повідомив мер Києва Віталій Кличко.

Фото: "Сегодня"

За словами мера, місто веде переговори з інвесторами, оскільки для добудови моста потрібні чималі кошти – близько 7 млрд грн.

Фото: "Сегодня"

Нагадаємо, за всі роки на міст було витрачено майже 5 млрд грн бюджетних коштів. У 2018 році виконано робіт на більш ніж 500 млн грн. Зокрема, на мосту зміцнили опори і спорудили кілька нових. Довжина мостового переходу від вул. Межигірської до бульвару Перова – понад 10 кілометрів.

Також, щоб продовжити роботи, необхідно прибрати кілька незаконно побудованих дач, які заважають подальшому просуванню будівництва. Ці справи зараз розглядаються в судах.

Фото: "Сегодня"

Як ми писали раніше, влітку пожвавилися будівельні роботи на Подільсько-Воскресенському мосту, по якому планується пустити метро на Троєщину. Як розповів "Сегодня" головний інженер КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва" Олександр Здольник, там почали асфальтувати лівобережну частину переходу, а до кінця цього року з'єднають всі стики арки і підвісять міст на вантах.

Фото: "Сегодня"

Крім того, проїзд по Подільському мосту в столиці може стати платним. Таку пропозицію зробили німецькі інвестори, які готові надати грошей на його добудову. Київським чиновникам ідея подобається, а от водіям – не дуже.

У липні 2017 року ми повідомляли, що в Києві планують посилити патрулювання на недобудованому Подільсько-Воскресенському переході.