Транспортний колапс через ремонт мостів у Києві: в яких місцях будуть масштабні затори

21 червня 2019, 11:18
Водії і прості кияни скаржаться на затори і на те, що роботи на важливих міських артеріях йдуть одночасно

/ Фото: Анатолiй Бойко, Сьогодні

У Києві йдуть масові ремонти мостів і шляхопроводів. Ведуться роботи на Шулявському, Південному, мосту Метро, на Борщагівському шляхопроводі та багатьох інших. Водії і кияни скаржаться на затори і на те, що роботи на важливих міських артеріях йдуть одночасно. Влада парирує, що багато об'єктів аварійні і там потрібні термінові і капітальні роботи.

З 22 червня починається масштабний капремонт шляхопроводу на стику проспектів Комарова і Леся Курбаса, заручниками якого на тривалий час виявляться сотні тисяч мешканців Борщагівки, Відрадного, найближчих передмість, наприклад Вишневого.

Реклама

"На першому етапі проведемо ремонт трамвайного полотна, тротуарів і проїжджої частини в напрямку центру міста – його планують закінчити до кінця року", – коротко окреслили плани в "Київавтодорі".

У 2020 році такі ж роботи будуть проходити на другий половині. Через ремонт скасовують рух швидкісних трамваїв, тролейбуса №27К. Це як мінімум на кілька місяців, до жовтня. Замість них будуть курсувати автобуси. Але люди в шоці: "Вже затори починаються о сьомій ранку, і це ще не межа. Ці автобуси будуть годинами в них стояти". Інші не бачать проблеми.

"Коли ще починати ремонти, як не влітку. Навчання закінчилося, люди у відпустках. Або знову будемо потім на ями скаржитися?"- вважає жителька Галина Рогоза.

/ Фото: Сьогодні

Реклама

Експерт з транспорту Олександр Кава прогнозує транспортний колапс в районі Політеху, Шулявки і Борщагівки.

"Міська влада лукавить, обіцяючи, що незручності тимчасові, – говорить Кава. – Нагадаю, що трамвай №3 на швидкісному і так не працює з вересня 2018 року через будівництво ТРЦ на кінцевій зупинці. Рух там обіцяли обмежити на півтора місяці, але до сих пір його не відкрили. Вважаю, що потрібно спочатку закінчити повністю всі роботи по Шулявському шляхопроводу і лише після цього приступати до сусідніх об'єктів – таких як Борщагівський шляхопровід, трафік від якого йде на проспект Перемоги", – каже Кава.

Радник мера Дмитро Білоцерківець пояснює, що одночасні реконструкції цих двох об'єктів – збіг обставин.

"Ремонт Шулявського шляхопроводу був давно запланований, там все йде за планом. А от необхідність ремонту Борщагівського шляхопроводу виникла в лютому цього року. Там виявлені аварійні пошкодження і їх потрібно негайно усувати, щоб не було обвалення", – запевняє він.

Правда, проблема з мостом назріла ще раніше: перші обмеження руху тут проводилися з серпня 2018 року, робочих там не помічали, а підпірні конструкції "Київавтодор" встановив ще у вересні. 

Реклама

Великі мости Києва теж на ремонті, причому вже досить довго. До 8 липня буде обмежено рух на двох смугах Південного мосту в напрямку Правого берега. Тривають роботи на мосту Метро через Русанівську протоку, які почалися ще минулої осені.

"Були виявлені великі дефекти всередині конструкції перегону. Довелося розробляти новий проект реконструкції і коригувати план робіт. Ремонт лівого боку проїжджої частини Русанівського метромосту на завершальному етапі. Незабаром почнеться ремонт правого боку. Роботи ведуться не тільки на дорозі, але і знизу споруди", – нещодавно виправдовувалися в КМДА.  

Експерти згодні, що ремонти потрібні, але нарікають на відсутність поетапного плану робіт, невчасний старт ремонтів на потрібних об'єктах, і нагадують, що така активність може бути просто передвиборчою – вибори мера і до Київради повинні відбутися восени 2020 року. Глава Інституту реформ і розвитку Києва Олександр Вовченко вважає, що ініціатива з ремонтами правильна: "Термін експлуатації багатьох мостів вже давно пройшов. Але владі потрібно добре продумати план заходів, щоб уникнути заторів через одночасні ремонти".

Відзначимо, що у столиці вже кілька місяців тривають роботи зі знесення і зведення нового Шулявського шляхопроводу. Новини "Сьогодні" повідомляли, що раніше на майданчику почали збирати першу пролітну металеву конструкцію шляхопроводу довжиною в 20-25 метрів. З таких прольотів до кінця року обіцяють зібрати міст. Роботи зі збирання конструкції прольоту поки тривають. Пізніше за допомогою крана її встановлять на готові опори мосту.