Тріснутий міст в центрі Києва: робочі змінюють захисну плівку на всіх стеклах

28 травня 2019, 09:37
"Сьогодні" поспілкувалися з представниками заводу – виробника стекол

/ Фото: Вiталiй Лазебник, Сьогодні

Вчора на вело-пішохідний місток від Володимирської гірки до Хрещатого парку, який обійшовся місту в 275 млн грн, весь день міняли пошкоджені частини стекол. Перше тріснуте скло відвідувачі помітили вже на наступний день після відкриття переправи.

З'явилася версія, що скло обстріляли знизу. На місце НП прибула поліція, а в КМДА заявили, що з'ясовують причину появи тріщин. Потім з'явилася версія, що пошкодження були нанесені твердим предметом – молотком або гантеллю. В обох випадках постраждала лише захисна плівка. Робочі зняли її і показали, що броньоване скло ціле. У той же час мер Києва Віталій Кличко заявив, що має місце диверсія, і до винних буде застосовано найсуворіше покарання. Він пообіцяв, що існуючу систему відеоспостереження на мосту розширять за рахунок додаткових камер під переправою.

Реклама

Вчора вранці на містку з'явилися комунальники, які зайнялися заміною скла і наведенням порядку навколо. Міст не перекривали, але пошкоджені місця з тріщинами огородили аварійної стрічкою. Будівельники не тільки міняли скла, але і мили їх спеціальними засобами, оскільки майже в усі потрапила вода.

/ Фото: Вiталiй Лазебник, Сьогодні

"Сегодня" поспілкувалися з представниками заводу – виробника стекол.

Реклама

"Наше скло надміцне: воно складається з декількох шарів, які захищають основне броньоване. Замовники закупили у нас стекол із запасом, отже проблем із заміною бути не може", – розповіли "Сьогодні" на підприємстві в Білій Церкві.

У КМДА заявили, що будуть замінені захисні плівки на всіх дев'яти стеклах переправи – це 70 кв. м. Їх додатково опрацюють засобом проти герметичних пошкоджень і попадання вологи. Робочі весь день підмітали крихти щебеню з мостового покриття. На міст навіть заїхала вантажна "Газель", в яку вантажили щебінь.

/ Фото: Вiталiй Лазебник, Сьогодні

На питання, чому покриття кришиться, будівельники відповіли, що це природний процес, мовляв, мосту всього пару днів, і воно повинно утоптатися.

Реклама

А як у них: найнезвичайніші скляні мости в світі

Скляний міст у Китаї

Міст в китайській провінції Улін'юань – найбільша скляна переправа в світі. Конструкція побудована в 2016 році перебуває на висоті 260 м. Вселяють розміри – 430 метрів в довжину і шість завширшки. Міст складається з 120 надміцних скляних панелей, а перебувати на ньому одночасно можуть 800 осіб. На його будівництво витратили $ 4,3 мільйони. Щоб довести, що міст безпечний, по ньому проїхала вантажівка, а одну зі скляних панелей будівельники намагалися розбити кувалдою, але не вийшло.

/ Фото: Сьогодні

"Міст в нікуди" в Австрії

Дивовижний міст знаходиться в австрійських Альпах на льодовику, біля містечка Халльштатт, споруджений спеціально для любителів полоскотати свої нерви і вхід сюди платний – 3 євро. Він знаходитися на висоті 2,5 кілометри! Незважаючи на невелику довжину – 100 метрів, переправа будувалася кілька років. Відкрили пам'ятку в 2013 році. Погуляти по містку можна з початку липня і до настання холодів. До речі, на догляд за скляною підлогою моста щорічно витрачають близько 10 тисяч євро.

/ Фото: Сьогодні

"Скляна стежка" в Грузії

Повністю скляний міст зведений кілька років тому біля гори Сатаплі в Грузії дає прекрасну можливість насолодитися видом міста Кутаїсі з висоти майже 800 метрів! Але на ньому під ноги краще не дивитися! Пройтися по переправі можна тільки в бахілах і після інструктажу. Під час потужних вітрів і рясних опадів місток перекривають. У скільки обійшлося це чудо архітекторів невідомо. Довжина містка не більше 50 метрів, а ширина всього 3 метри.

/ Фото: Сьогодні

"Небесна стежка" в США

Пішохідний міст розташований в Арізоні, над Гранд-Каньйоном вражає своєю незвичайною формою – він побудований у вигляді підкови. Відкрили його ще в 2007 році, витративши на всі роботи 30 мільйонів доларів. Невелика переправа (всього 21 метр) нависає над прірвою глибиною 1200 метрів! До речі, скло на цьому мосту принаймні слабкіше ніж на київському, воно витримує навантаження 490 кг на квадратний метр (на київському – 1150 кг). Та й розміститися на мосту може не більше 120 осіб.

/ Фото: Сьогодні

Нагадаємо, що новий міст побудували за кілька місяців.

Також дивіться, як ремонтували переправу