Укравтодор офіційно звернувся до КМДА щодо передачі на баланс Подільсько-Воскресенського мосту

24 лютого 2021, 13:30
Брак мостів через Дніпро в Києві став проблемою національного масштабу, вважає Кубраков

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") звернулося до голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Віталія Кличка з пропозицією передати до його сфери управління об’єкта незавершеного будівництва "Подільсько-Воскресенський мостовий перехід через р. Дніпро у м. Києві" для прискорення будівництва та введення його в експлуатацію.

"Укравтодор" готовий взяти на баланс увесь ансамбль, включно зі з’їздами та розв’язками, провести коригування проєкту, експертизу та розпочати роботи.

Реклама

Про це заявив голова "Укравтодору" Олександр Кубраков.

За його словами, недостатня кількість мостових переходів через Дніпро у місті Київ є проблемою національного масштабу. Проїзд транзитного транспорту через столицю є ускладненим, не в останню чергу це призводить до накопичення у місті надмірної кількості вантажівок та утворення заторів.

"Укравтодор", який разом з КМДА неодноразово протягом останніх років спільно розв'язував транспортні проблеми, готовий допомогти, добудувавши Подільсько-Воскресенський міст.

Реклама

"Ми розуміємо, наскільки це складна інженерна конструкція з 2 ярусами та 11 штучними спорудами. Управління таким гігантським проєктом є для муніципалітету надмірно важким. "Укравтодор", своєю чергою, має вже успішний досвід будівництва мостових ансамблів по всій країні", – сказав Кубраков.

Він додав, що "Укравтодор" фондується під державні гарантії, що забезпечить стабільне фінансування будівництва.

"Запорізький міст, котрий є навіть складнішою конструкцією з 2 позакласовими мостами та 27 штучними спорудами і численними розв’язками, 2020 рокуз незалежним технаглядом та іноземним підрядником "розморожено". За 9 місяців ми відкрили рух першим проїздом і частково розвантажили Запоріжжя", – зазначив Кубраков.

Реклама

Переведення з комунальної форми власності у державну відбулося з мостовими об’єктами державного значення неодноразово. Передусім з вищезгаданим Запорізьким мостом. Також, до прикладу, торік "Укравтодор" взяв на баланс міст через Сухий Лиман у Чорноморську.

"Якщо для КМДА Подільсько-Воскресенський перехід є унікальним складним об’єктом, то для "Укравтодору" це стане одним із подібних мостів, котрі ремонтуються та будуються за Національною програмою відновлення мостів", – уточнив Кубраков.

"Укравтодор", за його словами, має напрацьований алгоритм роботи з подібним конструкціями.

"Є відповідно кваліфікована команда, котра керує десятками таких проєктів. Сьогодні ми звернулися до голови КМДА – це наш перший крок. Якщо буде політична воля міста швидше добудувати міст – ми його беремо на баланс, коригуємо проєкт, проводимо експертизу і приступаємо до роботи. Найважливіше те, що чим довше будується Подільсько-Воскресенський міст, тим він буде дорожчим", – додав Кубрак.

Нагадаємо, 2021 року "Укравтордор" планує привести до ладу 4500 км і 150 мостів.

2020 року "Укравтодор" в рамках президентської програми "Велике будівництво" побудував і відремонтував рекордну кількість доріг – 4056 км.