У центрі Києва тротуари перетворюють на офіційні парковки

2 серпня 2018, 11:42
Нові "кишені" забиті "ялинкою"

Паркуються по двоє на одне місце / Фото: Анатолiй Бойко

Міська влада придумала новий спосіб впорядкувати паркування в центрі Києва. Щоб водії не залишали машини в крайніх правих рядах на проїжджій частині, почали облаштовувати спеціальні "кишені" – поглиблення в тротуарах. Перші двадцять "кишень" вже з'явилися на вул. Богдана Хмельницького, а якщо експеримент вдасться, то їх почнуть робити і на інших вулицях. "Сегодня" перевірила, як сприйняли нововведення столичні водії.

НЕ ЗА ПРАВИЛАМИ. Нові "кишені" на вулиці в основному одномісні, з боку тротуару вони огороджені залізними стовпчиками. Авто має заїхати в поглиблення і припаркуватися паралельно проїжджій частині. Один майданчик – одна машина. Лише напроти будівлі "Нафтогазу" (Богдана Хмельницького, 6) зробили одну довгу "кишеню": вона розрахована приблизно на шість автомобілів, залежно від габаритів транспортного засобу.

Реклама

Побувавши на місці, "Сегодня" переконалася: правильно більшість водіїв паркуватися не хочуть. В одну "кишеню" примудряються втиснути "ялинкою" дві машини, займаючи при цьому частину проїжджої частини. І так практично вздовж усієї вулиці.

"Карман". Місце для одного авто "ялинкою" займають дві машини. Фото: А. Бойко

Реклама

При нас авто, яке під'їхало, не змогло втиснутися в невеликий вільний простір і повністю перегородило одну смугу для руху.

"Я всього на пару хвилин. Де ще припаркуватися?" – розводить руками водій. "Якби дорога була порожньою, то заїхати в "кишеню" було б простіше, а коли з усіх боків машини, швидше стати під кутом до проїжджої частини", – говорить киянин Ігор Приходько.

При цьому багато водіїв нововведення оцінюють позитивно і роздратовані "колегами", які не вміють або не бажають їм правильно користуватися.

З протилежного боку вулиці трудиться група робітників – облаштовують ще дві нові "кишені". Кажуть, що закінчити планують до кінця цього тижня.

Реклама

ЕКСПЕРИМЕНТ. У мерії уточнюють: "кишені" – це експеримент. За нормами облаштовувати їх можна, якщо ширина тротуару на житлових вулицях не менше півтора метрів, а на магістральних – не менше трьох.

Роботи. Обладнати ще два майданчики планують до кінця тижня. Фото: А. Бойко

"Зараз ми вивчаємо, де ще можна їх обладнати. Уже обстежена перша зона паркування в центрі, приступили до другої. Але не факт, що техумови дозволять їх облаштувати масово. Вулиці та з'їзди були спроектовані і побудовані багато років тому і не були розраховані на сьогоднішнє навантаження", – розповів" Сегодня "заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

Нагадаємо, в Києві за паркування автомобілів у недозволеному місці, відповідно до нового закону, будуть накладати штраф в більш ніж тисячу гривень. Про це заявив мер столиці Віталій Кличко, коментуючи швидке набуття чинності закону про парковки.

За його словами, багато паркінгів у столиці залишаються напівпорожніми, в той час як на вулицях спостерігається повсюдне хаотичне паркування, яка призвела до критичної ситуації на дорогах.