В "Київавтодорі" назвали умови реконструкції мосту Патона

30 липня 2019, 11:41
Міст можна буде ремонтувати тільки після отримання дозволу Міністерства культури

/ Фото: Сьогодні

Реконструкція мосту Патона у Києві почнеться після отримання дозволу Міністерства культури. Про це повідомив гендиректор КК "Київавтодор" Олександр Густельов.

За його словами, міст був введений в експлуатацію ще в 1953 році і знаходиться під охороною держави як пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення (охоронний номер 530-Кв).

Реклама

"З огляду на технічний стан споруди, ми ініціювали внесення робіт з реконструкції моста Патона до Програми економічного і соціального розвитку Києва. Однак до сих пір не можемо почати відповідні роботи, адже законодавство в сфері охорони культурної спадщини дозволяє проводити тільки реставраційні роботи на об'єктах, що є пам'ятками архітектури. Однак реставрація – це пофарбувати, почистити ... А міст потребує саме масштабної реконструкції. Ми неодноразово зверталися до Міністерства культури України, Національної академії наук України з проханням вивести зі статусу пам'ятника на час реконструкції, в рамках якої необхідно провести детальне обстеження споруди", – цитує Густельова прес-служба КМДА.

Також він уточнив, що раніше неодноразово проводилися спільні засідання з представниками Мінкульту, НАНУ та Інституту електрозварювання ім. Е. О. Патона, проте позитивної відповіді досі немає.

Нагадаємо, що "Сьогодні" спеціально прогулялася по тротуару мосту Патона, загальна довжина якого становить 1 543 метри. У деяких місцях металева огорожа відвалилася від основної конструкції, зірки вкрилися іржею, а в одному місці зірку закрили знаком із зображенням герба Києва. З перил практично по всьому мосту зникли металеві шишки, які розміщувалися поверх перил, і великі частини у вигляді грон винограду, колосків. А в трьох місцях з перил зняли металеві панелі довжиною до двох метрів і замінили дерев'яними брусками, пофарбувавши під загальний колір поручнів. Стан моста пригнічує, в двох місцях є великі діри в асфальті, крізь які видно воду.

Реклама

Також у Києві вже кілька місяців тривають роботизі знесення і зведення нового Шулявського шляхопроводу