У Києві автохамів затиснули делініаторамі

22 квітня 2019, 09:52
Водії паркуються просто біля сміттєвих контейнерів, а люди проти паркінгів біля своїх будинків

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Минуло три місяці з початку установки в Києві делініаторів (обмежувальних стовпчиків) для боротьби зі стихійним паркуванням автотранспорту. "Сьогодні" дізналися, чи справляються вони зі своєю функцією і чи задоволені нововведенням кияни.

Перші обмежувальні стовпчики встановили 4 лютого на розі вулиць Басейної та Крутого спуску на Бессарабській площі. Через величезне скупчення машин тут пішоходи не могли перейти дорогу. Тепер, навіть в робочий день, рух тут організовано правильно – машини проїжджають, не утворюючи тягучки. На вулиці Шота Руставелі за допомогою делініаторів запобігли незаконне паркування на смузі громадського транспорту. Правда, не всі жителі вулиці задоволені нововведеннями.

Реклама

"Добре, що відокремили стовпчиками смугу громадського транспорту, але тепер водії паркують свої авто просто на тротуарі біля наших будинків", – скаржиться місцева жителька Віталіна Лупаренко.

В середині лютого стовпчики з'явилися на площі Перемоги. Раніше острівець безпеки біля готелю "Либідь" був забитий припаркованими авто, що погіршувало огляд і часто викликало ДТП. Тепер в цьому місці стихійного паркінгу немає. А наприкінці березня делініаторами огородили острівець безпеки на перетині вулиці Гаврилишина та проспекту Перемоги, де автохами паркували свої авто просто посеред проїжджої частини. Зараз паркуватися можна у ТЦ.

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Реклама

Комунальники огородили дорожніми стовпчиками острівець безпеки на площі Льва Толстого, який за останні роки став улюбленим місцем паркування автохамів. Зараз, незважаючи на інтенсивний рух транспорту, можливість паркування в цьому місці виключена. Однак водії скаржаться, що альтернативи для стоянки авто в цьому місці немає.

"Де нам паркувати свої авто? На острівцях неможна, на тротуарах теж. А паркомісць дуже мало", – нарікає таксист Петро Рибка.

За допомогою делініаторів борються з порушниками і на невеликих вулицях. Наприклад, на вул. В'ячеслава Липинського, 1, їх встановили навколо сміттєвих контейнерів – місцеві жителі паркувалися біля них і заважали вивезенню сміття.

У КП "Центр організації дорожнього руху" нам пояснили, що огорожі встановлюють не планово, а виходячи зі скарг і побажань пішоходів і водіїв. У планах на найближчий час – установка делініаторів на вулицях Євгена Коновальця і ​​Тверській.

Реклама

Раніше повідомлялося, що в рамках паркувальної революції в Києві скоро почнуть свою роботу інспектори з паркування. У КМДА анонсували запуск такої інспекції ще торік, тоді планували набрати 90 чоловік. Але зараз на вулицях в тестовому режимі працюють лише вісім чоловік, пошук інших продовжується. Та й порушників інспектори поки не штрафують, а лише роз'яснюють їм суть порушень. Працюють в трьох районах – Шевченківському, Печерському та Голосіївському. В інспектори особливо не рвуться через низьку зарплату. Вона становить 4800 грн, а не обіцяні раніше 10 тисяч.

Нагадаємо, в Україні дозволять розміщення паркінгів на покрівлях громадських будівель і споруд. Йдеться про ті дахи, які вже пристосовані для господарського використання. Виняток становлять соціальні установи – дитячі садки, школи та лікарні-стаціонари.