У Києві будуть звільняти паркувальників-корупціонерів

26 січня 2015, 14:40
У столиці функціонують 215 майданчиків, на яких працюють понад 330 паркувальників

Паркувальники, які працюють чесно і прозоро, повинні і будуть отримувати гідну зарплату / Фото: Юрій Кузнєцов

У структурі комунального підприємства "Київтранспарксервіс" створено відділ контролю якості надання послуг та виконання робіт. Про це повідомив директор підприємства Володимир Першин.

Він зазначив, що за дорученням Київського міського голови, в КП "Київтранспарксервіс" розроблено детальний план дій для підвищення доходів бюджету та усунення неправомірної поведінки, зловживань, шахрайства з боку співробітників комунального підприємства. В рамках реалізації зазначеного плану новостворений відділ буде займатися постійним моніторингом роботи паркувальників, виявленням зловживань і контролювати дотримання вимог законодавства у сфері паркування.

Реклама

"У Києві функціонує 215 майданчиків, на яких працюють понад 330 паркувальників. І, на жаль, проаналізувавши скарги, що надходять від громадян, і провівши внутрішній аудит, ми побачили, що в деяких районах абсолютно немає порядку, навіть більше – є регулярне порушення законодавства. Зафіксовані випадки, коли паркувальники не видають водіям чеків і талонів, які підтверджують оплату послуги, створює можливості для збору "сірої готівки". Деякі паркувальники працюють взагалі без документів, що підтверджують їх повноваження, зафіксовано низку інших порушень. З подібною практикою ми вже почали боротися – починаючи від дисциплінарних заходів у вигляді доган і закінчуючи звільненнями або навіть кримінальною відповідальністю. Однак, ті паркувальники, які працюють чесно і прозоро, повинні і будуть отримувати гідну зарплату. Сьогодні міський голова і кияни ставлять перед нами абсолютно чітке завдання – забезпечити надання якісних послуг. Жителі міста, які платять за парковку, повинні бути впевнені, що ці кошти будуть використані за призначенням. Отриманий від паркувальника чек та талон – це гарантія сплати в бюджет міста, а не в чиїсь кишені", – підкреслив Володимир Першин.

Крім того, він також нагадав, що зі скаргами та пропозиціями по роботі столичних паркувальників кияни можуть звернутися на "гарячу лінію" підприємства за тел. (044) 362-44-77.