У Києві готують до знесення Рибальський міст

1 травня 2019, 19:19
"Втомлений" шляхопровід закрили для пішоходів і взяли під охорону

У Києві Рибальський міст, який вже кілька років був закритий для автомобілів, повністю перекрили і для пішоходів: в кінці квітня тут з'явився паркан і табличка, яка інформує про майбутні будівельні роботи.

Реклама

Також на мосту з'явилася охорона, яка не пропускає на його територію людей. Відзначимо, що паркан також перекрив частину тротуару на Набережно-Хрещатицькій вулиці, яка проходить по стороні, де знаходиться вихід на Рибальський міст.

/ Фото: Міла Князька-Ханова

Реклама

Старий міст дозволили демонтувати ще у 2013 році і на його місці звести частину розв'язки нового Подільського моста. Однак тоді роботи не почалися через припинення будівництва основного мостового переходу.

Рибальський міст був визнаний аварійним ще на початку 1990-х років, пізніше по ньому призупинили автомобільне сполучення, а через кілька років під міст було підведено додаткові страхувальні опори. У 2001-му після експертизи заговорили про необхідність демонтажу.

Після цього міст деякий час функціонував як пішохідний. Пізніше, коли був побудований Гаванський міст, з'їзд з Рибальського мосту на однойменний півострів демонтували, і шляхопровід перетворився на майданчик, де збиралася молодь і екстремали, які піднімалися на його конструкції.

Реклама

Не обходилося з без трагічних випадків. Так, на початку липня 2018 го з моста впав 33-річний чоловік і загинув. Очевидці події викликали швидку, проте прибулі медики лише констатували його смерть. За попередніми даними, він наклав на себе руки. У серпні 2018 го тут відбулася ще одна НП: з моста зірвався молодий хлопець. Його госпіталізували в лікарню швидкої допомоги з множинними травмами. Медики боролися за його життя кілька тижнів, однак, в середині жовтня він помер.

Відзначимо, що Рибальський є одним з перших в світі вантових мостів із залізобетонною балкою жорсткості. Його ввели в експлуатацію в 1963 році і спочатку задумували як пішохідний. Однак завдяки характеристикам міцності пізніше за нього вирішили пропускати поодинокі автобуси і автомобілі в обох напрямках, що поступово переросло в інтенсивний рух. Він вважався цінною пам'яткою 1960-х років.

Нагадаємо, минулого тижня з Шулявського моста зняли всі плити і демонтували опори, що залишилися . Шляхопровід, який існував з 1964 року, в останні 20 років свого "життя" став частиною міської культури. Під мостом вирували інтернаціональні розборки між торговцями на найбільшому ринку секонд-хенду, де можна було знайти все, а на його будівлях творили міські художники і веселилися жартівники. "Сьогодні" згадуєнайяскравіші історії, які залишив нам на пам'ять легендарний Шулявський шляхопровід.