У Києві хочуть будувати нову кільцеву дорогу (схема)

22 липня 2014, 09:54
Вантажівки пустять за гроші, а в області побудують новий міст через Дніпро

Нова дорога допоможе розвантажити столичні шляхи / Фото: Юрій Кузнєцов

Проблема пробок у столиці вже в найближчі роки може бути вирішена – багатостраждальний проект другої Кільцевої дороги навколо Києва може бути реалізований в найближчі п'ять років. Нова автодорога " розріже " дев'ять районів Київщини ( з 25 -ти . – Авт.) , об'єднуючи їх однією 4 – 6 -смугової трасою. Передбачається будівництво і нового мосту через Дніпро між Обухівським і Борис пільським районами області. У рамках будівництва траси буде споруджено 9 шляхопроводів і 14 розв'язок. Проект , розроблений " Укравтодором " спільно з міжнародними фахівцями , вже готовий на 90 %.

ПРОЕКТ.Як з'ясувала "Сегодня" , друге Велику кільцеву хочуть переполовинити . Якщо раніше магістраль повинна була проходити по районах області навколо Києва , то зараз будувати хочуть її половину : від автодороги Київ – Чоп до траси Київ – Харків- Довжанський . Тобто з 214 км побудують 95 км . " Друга частина дороги зараз не актуальна. Після переговорів з Мінтрансом , віце -прем'єр- міністром з будівництва Володимиром Гройсманом , "Укравтодором" та учасниками проекту , прийнято рішення про доцільність будівництва ділянки в 95 км – це дозволить розвантажити Київ і направити потоки через область . Сподіваємося розпочати будівництво вже наступного року , а закінчити – через чотири роки " , – розповів губернатор Київщини Володимир Шандра.

Реклама

У перспективі можуть побудувати ще дві ділянки дороги з обох сторін " півкола " – від траси Ковельського напрямку до дороги Київ – Чоп , а також добудувати ділянку від Харківської траси до автодороги Київ – Чернігів. Щоб з'єднати дорогу між Обухівським і Бориспільським районами побудують 5 -ти кілометровий міст через Дніпро. Він буде 4 -х смуговим , але з перспективою розширення до 8 смуг. У результаті швидкість авто , які рухаються зараз по Києву з 25-75 км / год , збільшиться по кільцевій до 75-110 км / год.

Розглядають 3 варіанти залучення грошей , яких потрібно близько $ 4 млрд плюс міст через Дніпро – близько 23 млрд грн. Один з варіантів – кредит під держгарантії. Також вивчають два варіанти концесії. Перший передбачає передачу в оренду дороги інвестору . Окупити свої вклади він зможе за рахунок водіїв : дорогу зроблять платною для вантажівок ( з ціною поки не визначилися – раніше розглядали тариф в 18-38 грн). Другий варіант передбачає передачу узбіччя траси ( близько 200 м по кожній стороні ) інвестору , і він за рахунок здачі їх в оренду АЗС , складам , ТЦ зможе окупити кошти.

МАЛА КІЛЬЦЕВА.Також обговорюється проект будівництва Малої кільцевої дороги , який пропонує Держінвестпроект . Ділянка в 19 км (від Столичного шосе по новому мосту через Дніпро до Борисполя ) матиме 6 смуг. "Протягом 5 років Україна може отримати закінчений проект у вигляді моста і відрізка Малої кільцевої дороги , реалізованого на умовах концесії. Попередня вартість проекту – 428 млн євро без ПДВ" , – розповів нам заступник голови Держінвестпроекту Кирило Бондар . Малу кільцеву теж хочуть зробити платною. " Вартість проїзду була зафіксована в інвалюті , оскільки проект був розрахований у євро. Для легкових авто – близько 0,6-1,4 євро , вантажних – 1,7-3,6 євро" , – додав Бондар. Однак губернатор Київщини вважає , що Мала кільцева город не розвантажить.

Реклама

Київ за малу кільцеву

А ось столична влада наполягає , що розвантажити Київ зможе тільки Мала кільцева дорога . " Велику кільцеву хочуть будувати в 40 км навколо Києва. Це великий держпроекти , який до міста не відноситься , а допоможе – області. Для нас зараз актуальне проект Малої кільцевої , який передбачає реконструкцію існуючої Кільцевої дороги і її продовження в сторону Борисполя. Саме вона розвантажить столицю . Я сподіваюся , що на наради за цими проектами нас будуть запрошувати " , – сказав "Сегодня" заступник голови КМДА Михайло Костюк.