У Києві на "зеленій" гілці метро хочуть подовжити платформи і потяги

10 вересня 2014, 14:55
На станціях є можливість збільшити пропускну здатність

Перші дві гілки метро будували без можливості розширення платформ / Фото: Олександр Яремчук

Влада столиці вивчає можливість збільшити кількість вагонів у поїздах метро з п'яти до шести. Між тим, це може бути можливим лише на самій новій з гілок столичної підземки – Сирецько-Печерській ("зеленій"), розповів в інтерв'ю порталу Delo.UA радник міського голови з питань транспорту Олександр Кава.

"Кількість вагонів у поїзді метро – велика проблема для Києва: всі три лінії київського метрополітену розраховані на обслуговування п'ятивагонних електропотягів. Коли будували метрополітен, на кількості вагонів і на вартості зведення станцій заощадили. Побудували платформи завдовжки не 165 метрів, як, наприклад, в Москві і Санкт-Петербурзі, а всього 105 метрів", – розповів Кава.

Реклама

Він зазначив, що Святошинсько-Броварська лінія метро через 20 років експлуатації вийшла на межу своєї пропускної здатності. Максимальна кількість поїздів на лінії в години пік досягло 42 пари поїздів на годину, що є світовим рекордом. Однак на "зеленій" лінії можна збільшити пропускну здатність.

"На відміну від перших двох ліній Сирецько-Печерська лінія має конструкційний заділ під перспективне збільшення платформ для обслуговування потягами з шести вагонів, а то дає додаткове збільшення пропускної здатності на 20%. Зараз вивчаємо наявні на лінії заділи під подовження платформ в середньостроковій перспективі. Збільшення довжини складів на "зеленій" лінії з 5 до 6 вагонів дозволить збільшити пропускну здатність на 20% і надати жителям Дарницького району вищий рівень комфорту в метро", – розповів радник київського граоначальніка.

Нагадаємо, зараз міська влада розглядає питання повішенія вартості проїзду в столичній підземці.