/ Фото: Сьогодні
У Києві відкрили новий центр, де будуть навчати фахівців компанії "Укртелеком" – тут пройдуть тренінги і майстер класи.
В компанії – більше 20 тисяч співробітників, а це чималий відсоток тих, хто зайнятий у сфері фіксованого зв'язку. Щоб фахівці "Укртелекому" постійно шліфували свої знання і навички, для них розробляють програми підвищення кваліфікації. Цьогоріч завдяки новому центру навчання пройдуть понад вісім тисяч співробітників.
"Укртелеком" завжди створював умови для постійного навчання співробітників. Серед наших програм – тренінги з розвитку технічних, професійних та управлінських компетенцій. Впевнена, що відкриття нового центру додасть нашим програмам додаткової цінності", – розповіла директор департаменту підбору, навчання і розвитку персоналу Світлана Судакова.
"Ми, можна сказати, першовідкривачі цього центру. Можна тренувати свої навички, можна знайомитися ближче з колегами і ділитися досвідом", – додала фахівець з підбору персоналу Ольга Гарбар.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що на виборах президента, що пройшли в Україні, підрахунок голосів проводився надзвичайно швидко і чимала заслуга в цьому – тих, хто забезпечував зв'язок між учасниками виборчого процесу.
Інфраструктурнийсервіс виборів традиційно забезпечувала компанія "Укртелеком": зв'язок між дільницями і виборчою комісією, підтримка бази даних реєстру виборців і так далі.