У Києві планують провести ще один незвичайний фестиваль після успіху "На дні"

23 березня 2015, 07:12
На фестивалі паніки відвідувачі милувалися гречкою, прали пакетики, садили картоплю і медитували з поліетиленом

Шоу. Охочі за гривню дивилися в «гречко-скоп»

У суботу в столичному Музеї авіації відбувся фестиваль паніки та істерики "На дні". Охочих подолати паніку у столиці виявилося чимало – участь у незвичайному фесті взяли близько 20 тисяч киян! Відвідувачі розкуповували бутерброди з оселедцем, дивилися на гречку, за гроші, садили картоплю, прали поліетиленові пакетики й укладали фіктивні шлюби в обмін на житло.

Більше фото ТУТ: У столиці пройшов фестиваль паніки та істерики

Реклама

КАКАО З РОМОМ. Весь день біля кас на вході до музеї стояли величезні черги з 50-100 осіб. За вхідний квиток брали $1 долар (25 гривень), а друкували квитки на звичайних аркушах формату А4. "Ми підготувалися до напливу людей, і заздалегідь закупили папір і картриджі для принтерів", – розповіла нам організатор фестивалю Тетяна Яіцька. Пощастило тим, хто придбав квитки по Інтернету: вони швидше проходили фейс-контроль, і потрапляли на територію музею. Тут відвідувачів чекали міні-бари, закусочні та сувенірні стенди, які розмістили прямо між літаками. Також для гостей проводилися майстер-класи і дискотеки, і навіть навчання першої медичної допомоги – у вигляді театральної вистави. Креативності учасників можна було тільки позаздрити. Так, на розкладці під назвою "Бутер, брат" пропонували сендвічі "Рибний дзен" з оселедцем і цибулею за 35 гривень, "Збій у Кабміні" з грузинським сиром сулугуні (20 грн) і сосиски з індички "Олігарх". У "Казан-барі" продавали по долару какао з ромом, а в крамниці з романтичною назвою "Між булками" торгували випічкою. Учасники збирали в 3-літрову банку пожертвування "на 1 кв. м у новобудові", з допискою: "Хоча б на килимок у ванну".

Організатори зізнавалися: такої кількості відвідувачів навіть не очікували. Не готові до голодних гостей виявилися і господарі точок із закусками: у багатьох з них закінчувалися хліб, сосиски й оселедець. Тому продавці з гумором пропонували натомість хріновуху.

МОДА. Деякі відвідувачі гордо гуляли по музею в майках, зроблених із чорних пакетів з написом "БМВ", а інші ходили з табличками: "Не їла гречку вже тиждень! Подайте, хто скільки може". До речі, на дефіцитну крупу можна було помилуватися за 1 грн через "гречку-скоп", тут же всім охочим пропонували брошки із зерен гречки (по 15 грн). Поностальгувати за дорогими продуктами, одягом або відпочинком у жарких країнах можна було, переглянувши фотографії на стенді, а потім – заспокоїтися безкоштовною валеріаною, або ж помедитувати, поглинаючи бульбашки на шматках поліетилену. А в локації, де проводились майстер-класи, працювала пральня з прання поліетиленових кульків, і вчили саджати картоплю.

Реклама

ПАНІКА. На головній сцені ведучий (або, як він сам жартував, "свідок церкви долара по 8 грн."), шоумен Володимир Остапчук проводив конкурси: фіктивні шлюби за розрахунком заради квадратних метрів на Печерську та конкурс на найкращу гру на уявній гітарі (в ньому перемогла собачка однієї з учасниць). На сцені, прикрашеній бабусиним килимом, виступили гурт "Крюгерс" з хітом "Вітя, не пий!", і легендарні "Грін Грей". Відвідувачі почали розходитись о 21:00, благо від музею ходить маршрутка по 6 гривень. У ній, але вже по-справжньому, панікували водії, адже маршрутки були переповненими.

Нове "дно"

За словами організаторів, успіх фестивалю "На дні" наштовхнув їх на проведення ще одного подібного заходу. "Люди втомилися від звичайних фестивалів вуличної їжі – де зазвичай високі ціни й одноманітна програма. А ми хочемо проводити фестивалі з незвичайними стравами, а головне – недорогими, неординарними конкурсами та майстер-класами", – розповіла Тетяна Яіцька. Дата, місце і концепція майбутнього фестивалю поки обговорюються.