У Києві виростуть штрафи за неправильну парковку: що чекає водіїв

26 січня 2020, 04:00
Гроші, сплачені водієм за повернення машини, надходять до міського бюджету

У столиці з водіями-порушниками більше не церемоняться. Неправильно припаркувався – сплатити штраф, а машину шукай на штрафмайданчику. За пів року інспектори оштрафували порушників на три з чвертю мільйона гривень. І ця сума найближчим часом може значно зрости.

Ось уже три місяці, як столична інспекція з паркування самостійно розбирається з неправильно припаркованими авто. За цей час кількість евакуйованих автомобілів зросла з десятків до понад сотні в день.

Реклама

"Є, звичайно, люди, які розуміють, що вони порушили. А є такі, що можуть навіть залізти на евакуатор, а потім їх поліція знімає звідти", – розповідає Олександр Павлов, головний інспектор з паркування.

Сьогодні евакуатори працюють, як в центрі, так і в спальних районах столиці. Роботи багато. Адже справа не тільки в небажанні водіїв дотримуватися правил. Але і в нестачі місць для паркування.

Припаркуватися в Києві і при цьому не порушити правила паркування – дуже важко. Особливо в центрі міста. Навіть біля столичного управління поліції багато хто з водіїв паркується прямо під знаком.

Більшість водіїв-порушників – кияни, на другому місці – автовласники з пропискою в Київській області, на третьому – з донецькими номерами. Таку статистику навів Юрій Хорунжий, проаналізувавши інформацію про порушників правил парковки в столиці. Що стосується марок, то найчастіше евакуюють "Тойоти", "Фольксвагени" і "Хюндаї". Хоча траплялися "Тесли" і навіть "Бентлі". Але найдивніше – сімнадцять авто евакуювали двічі за півтора місяці. Мабуть, їх власники не рахують гроші, адже повернення автомобіля коштує близько двох тисяч гривень.

Реклама

Дарії сьогодні теж доведеться витратитися – хоча вона вважала, що залишила своє авто в дозволеному місці, не звернувши увагу на знаки.

На евакуацію свого авто реагує на диво спокійно. Впевнена – скоро знову сяде за кермо.

"Тепер я поїду на штрафмайданчик, сплачу всі штрафи, заплачу за евакуатор і заберу машину. Мені абсолютно все пояснили, підказали, і навіть сказали приблизну вартість" – ділиться вона.

Втім, процедура повернення може бути не такою й простою, запевняє Віктор Кондратюк. Він два дні простояв у довгих чергах в управлінні поліції. І все це – тільки для того, щоб отримати квитанцію на оплату штрафу.

Реклама

"Обслуговують двоє людей, двоє дівчат, в одному кабінеті. Всі сваряться всередині, ніякої черги не дотримуються. Вони виписують папірець на реквізити – ось реквізити, йди, оплати, повернися і підтвердь. Дев'ятнадцяте століття. Я не хочу такої ситуації, коли з'являються "рішали" , ходоки, які всупереч черзі будуть проносить твої документи. А такі з'являться, якщо вже не з'явилися", – ділиться Віктор Кондратюк, власник евакуйованого авто.

Гроші, сплачені водієм за повернення машини, надходять до міського бюджету. І кількість вивезених машин буде тільки зростати. Адже незабаром інспекторів і евакуаторів на вулицях столиці стане ще більше.

Раніше повідомляли, що в Києві почали працювати нові евакуатори білого кольору, які прибирають авто порушників менше ніж за хвилину.

Нагадаємо, раніше новини "Сьогодні" писали про те, що вартість парковки в центрі Києва хочуть підвищити удесятеро, а евакуаторів побільшає. Влада планує створити цілу армію із сотні евакуаторів та інспекторів з паркування.