У Києві з'явиться спеціальна дорога для автобусів (інфографіка)

30 червня 2015, 07:21
Величезна смуга буде довшою 40 кілометрів

Міськтранспорт більше не буде стояти в заторах. Фото: zn.ua

Влада вирішила полегшити життя пасажирам. Вже цього року в столиці з'явиться смуга для громадського транспорту (ГТ) довжиною більше 40 км: завдяки їй люди зможуть добиратися на роботу і додому, минаючи затори. Деякі вулиці вже обзавелися "рятівною" розміткою: завдяки їй графік руху транспорту став чітким, а автобуси перестали спізнюватися, кажуть в "Київпастрансі".

ДО ОСЕНІ. Смуга для ГТ з'явиться на найбільш завантажених магістралях, де щодня курсують сотні автобусів, тролейбусів і маршруток (див. Графіку). Як кажуть у департаменті транспорту КМДА, частина робіт вже виконана: спецрозмітка і знаки вже є на бул. Перова, пр. Визволителів, вул. Будівельників і пр. Миру, так що потихеньку робочі підбираються до мосту Патона.

Реклама

"Ми розраховуємо, що смуга по всій малій кільцевій дорозі буде готова до осені. Вона дозволить людям скоротити час у дорозі, та й сам проїзд стане комфортнішим і безпечнішим. Нам потрібно не тільки нанести розмітку, а й встановити нові дорожні знаки (всього близько 1 тис.). Всі роботи зараз виконуються в основному ночами – щоб не заважати трафіку", – розповіли нам в департаменті. Що стосується коштів, то для нової смуги додатково грошей не виділяли. "Поки працюємо в режимі загального фінансування – використовуємо кошти, які раніше були виділені на оновлення розмітки по місту", – кажуть у КМДА.

ЯК ПРАЦЮЄ . Варто зазначити, що на 9-кілометровій ділянці "маршруту", наміченого владою, смуга для громадського транспорту вже є: у листопаді минулого року вона з'явилася на Московському проспекті, Московському мосту та пр. Ватутіна з ініціативи активістів. Мешканці Троєщини залишилися задоволені: проблемне місце автобуси і тролейбуси дійсно стали проїжджати швидше.

Реклама

"У "Київпастрансі" нам сказали, що кількість транспорту, який не вкладався в графіки через затори, зменшилася в два рази. Але потрібно розуміти, що смуга від Петрівки до пр. Маяковського стала ефективною в тому числі й тому, що на цій ділянці ніхто не паркується біля узбіччя! Чого не скажеш, наприклад, про вул. Теліги, Кардачі або ін. Щоб від нової смуги для міськтранспорту була користь, потрібен закон, який дозволить відеофіксацію порушень ПДР", – говорить один з ініціаторів організації смуги для ГТ на Троєщину Антон Мойсеєнко.

ПОКАРАННЯ . З тими, хто ігноруватиме намальовану на дорозі букву "А", поки обіцяють боротися штрафами: від 510 до 680 грн. Спочатку на тому ж бульварі Перова даішники будуть обмежуватися попередженнями, але вже через місяць-два обіцяють: ніяких поблажок не буде. Кияни ж вважають, що крім штрафів потрібні й інші заходи.

"Було б непогано відокремити таку смугу не тільки розміткою, але і якою-небудь огорожею – як, наприклад, у деяких містах Іспанії", – вважає водій маршрутки Євген Загородній. У КМДА кажуть, що ідею з облаштуванням спеціальних відбійників, які захистили б спецсмугу від авто, обговорювали. Але це – додвитрати, на які поки гроші взяти ніде.