У Києві з'являться нові тунелі, мости через Дніпро і платний центр без пробок

22 серпня 2014, 08:33
Не відмовилася влади і від планів створити пішохідні вулиці

У Києві з'являться нові мости через Дніпро / Фото: Олександр Яремчук

У міської влади – " наполеонівські " плани з розвитку дорожньо – транспортної інфраструктури Києва. Як з'ясувала "Сегодня " , в найближчі 5-20 років в Києві може з'явитися кілька тунелів , нові мости через Дніпро і магістралі . " Протяжність магістральної вуличної мережі збільшиться майже в 1,5 рази , буде ефективніше використовуватися її пропускна здатність . Зникнуть затори на перехрестях , зменшаться автомобільні потоки в центральній частині міста , буде досягнута безпека транспортного і пішохідного руху " , – ділиться планами замдиректора департаменту містобудування та архітектури Андрій Вавриш . Мільярди гривень , які потрібні на нові дороги , столична влада хоче взяти у держави та інвесторів.

МОСТИ І ТУНЕЛІ.У главку архітектури нам розповіли , що вже в найближчі п'ять років у столиці планують побудувати два тунелі : під Ботсадом НАН України та від вул . Фрунзе до вул . Чорновола. " Тунель під Ботсадом необхідний для будівництва правобережного автомобільного підходу до Дарницького мосту " , – пояснюють в " Київдормістпроект " . Дешево нововведення місту не обійдеться : один погонний кілометр тунелю буде коштувати 1 млрд грн . Довжина ж кожного запланованого до будівництва тунелю складе 2,5 км.

Реклама

До 2020-го хочуть порадувати і жителів Троєщини : влада таки має намір добудувати багатостраждальний Подільський міст , а разом із ним – і четверту гілку метро . У подальшій перспективі місто може розраховувати на і нові мості : за найближчі 15-20 років намічено будівництво Північного і Південного транспортних переходів через Дніпро .

ЧОТИРИ МАГІСТРАЛІ.Не забуває міськвлада і про дороги. Генплан , який хочуть затвердити вже восени , передбачає облаштування декількох вулиць – магістралей ( см . Інфографіку ) . "Для створення безперервного руху вздовж міста передбачається створення магістральних вулиць – хорд за різними напрямками. В майбутньому місто отримає чотири так звані хорди , які буде взято від центральної частини міста . І водії отримають можливість в'їзду в центр міста з будь магістральної траси " , – каже заступник головного архітектора Андрій Вавриш .

ПІШОХІДНИЙ ЦЕНТР.Не відмовилася влада і від планів створити пішохідні вулиці: Хрещатик і частково прилеглі до нього вулиці , і вулицю Сагайдачного . При проектуванні , будівництві та реконструкції вуличної мережі будуть враховані велосипедні смуги . " Генпланом і транспортною схемою передбачено обмеження руху легкових автомобілів на вулицях міста , закриття руху на окремих вулицях , площах і перетворення їх на пішохідні . Також буде введено платний в'їзд в центральну планувальну зону міста " , – розповіли нам в департаменті транспортної інфраструктури. З'являться в місті і смуги для безперешкодного руху міськтранспорту : автобусів , трамваїв і тролейбусів .

ШУКАЮТЬ ГРОШІ.Знайти фінансування на подібні проекти в нинішніх умовах важко, кажуть у мерії. Однак від планів не відмовляються – уповають на залучення інвесторів і державно -приватне партнерство . "Ці проекти передбачені Генеральним планом і Стратегією розвитку Києва до 2025 року. Але всі ми розуміємо ситуацію в країні . Враховуючи , що реалізація таких об'єктів обійдеться у мільярди , – тільки на Подільський міст потрібно 4,5 млрд грн , – в першу чергу будемо розглядати державно -приватне партнерство , а інвестор може зайти на ринок тільки за умови політичної та економічної стабільності" , – сказали нам в транспортній комісії Київради.