У Києві пропонують повернути трамвай на міст Патона

22 липня 2014, 16:12
Експерти шукають альтернативу метро на Троєщину

На міст Патона подумують повернути трамваї / Фото: Анастасія Іскрицька

Поки проект будівництва метро на Троєщину відклали, київські експерти шукають альтернативні способи транспортної проблеми. Адже в найбільшому житловому масиві міста проживає близько 380 000 осіб, з них 80% працюють на правому березі, пише ЛІГАБізнесІнформ.

Управління інженерно-транспортної інфраструктури департаменту містобудування та архітектури КМДА вже розробило план розвитку рейкового транспорту Києва. Цієї осені даний план може бути переданий на розгляд Київради і внесений до Генплану столиці.

Реклама

Так, вони пропонують модернізувати схему руху міської електрички і трамваїв. Причому трамвайні мережі Лівого і Правого берегів столиці необхідно з'єднати, повернувши трамвайні колії на міст Патона і встановивши їх на новий Подільсько-Воскресенський міст.

"Сам по собі трамвай не конкурент метро або електричці, але подвійний перехід трамваїв по Подільсько-Воскресенському мосту і мосту Патона – це вже 95% від провізної здатності Святошинсько-Броварській лінії метрополітену. Але ця система виграє у лінії метро за рахунок розгалуженості мережі і набагато більшою зони покриття, ніж у метрополітену", – стверджує головний спеціаліст Управління інженерно-транспортної інфраструктури КМДА Віктор Петрук.

За підрахунками Управління, після реалізації проекту міського трамвайного кільця час трамвайних переїздів між ключовими транспортними вузлами помітно скоротиться. Приміром, від Райдужної до Контрактової площі можна буде доїхати за 6,46 хв, а до площі Перемоги – за 10,46 хв.

Реклама

За попередніми підрахунками відомства, на реалізацію цієї схеми необхідно 1,5-2,6 млрд. грн і п'ять років. Тому трамваями, в кращому випадку, займуться вже після міської електрички.