У Києві перевіряють маршрутки: з двома компаніями будуть розривати договори

20 листопада 2017, 07:17
Деякі перевізники їздять без документів і на автобусах з поламаними сидіннями

Перевірки. Чиновники йдуть в рейди разом з патрульними. Фото: КМДА

У Києві проходять масштабні перевірки маршруток, і в мерії вже повідомили про перші результати. Деякі перевізники їздять без документів, на автобусах з поламаними сидіннями, а з двома компаніями через порушення будуть розривати договори.

Проблеми і порушення маршрутників

Позапланові перевірки, в яких беруть участь представники Департаменту транспортної інфраструктури КМДА (ДТИ), патрульна поліція і Укртрансбезопасность, стартували десять днів тому після гучного ДТП з маршруткою. Нагадаємо, аварія сталася 4 листопада на зупинці транспорту біля метро "Героїв Дніпра". Там мікроавтобус "Богдан", що курсує за маршрутом №464, збив на смерть подружню пару, яка вийшла на дорогу, щоб сісти в тролейбус. З моменту старту інспекції вже встигли перевірити 12 перевізників (всього столичні маршрути обслуговує 22 підприємства, включаючи КП "Київпастранс"). І проблем виявили досить багато.

Реклама

"Серед порушень – відсутність протоколів проходження обов'язкового техконтролю транспортних засобів, тимчасових реєстраційних документів, страхових полісів, пошкоджені сидіння, наявність сторонніх предметів в салонах і інші", – повідомили в ДТІ.

У департаменті додають, що порушення зафіксовані на маршрутах №№201, 459, 421, 581, 464, 565, 518, 416, а акти складені на сімох перевізників. "Проблема в тому, що перевізники зовсім не бояться покарання, адже штрафи, які їм загрожують, невеликі – 200, 500 і 1000 грн. Щоб посилити відповідальність, потрібно терміново вносити зміни в законодавство", – пояснює директор департаменту Сергій Симонов.

Реклама

Маршрутки. Серед порушень – відсутність різних документів. Фото: Укрінформ

Влада столиці знайде нових перевізників

З двома перевізниками мерія вже зараз збирається розірвати договори. "Один з них заявив на конкурсі один рухомий склад, а після цього замінив машини на ті, які не відповідають умовам конкурсу. Другий, порушуючи договір, зменшив кількість рухомого складу, і вже не в перший раз", – розповіли нам в комунальній службі перевезень КМДА. Тут пояснюють, що процес розриву договору з перевізником триває 20 днів, після чого на ці маршрути буде оголошено новий конкурс.

Перевірки триватимуть ще тиждень. А кияни тим часом продовжують вказувати чиновникам і перевіряючим на недоліки: зупинки і стоянки в недозволених місцях (наприклад, на пішохідних переходах, у другому ряду проїжджої частини), відсутність талонів, погане технічний стан... Просять звернути увагу і на маршрутників-нелегалів. "А незаконні маршрутки хто ловити буде? Наприклад, між пл. Шевченка і метро "Героїв Дніпра" курсує неіснуючий "32-99". У 1551 звернення з цього приводу ігнорують", – обурюється киянин Андрій.

Реклама

У КМДА кажуть, що до перевірки нелегальних перевізників залучать співробітників управління захисту економіки Нацполіції. Але в той же час визнають, що таких маршрутників досить складно зловити на гарячому.