У Києві з Хрещатика прибрали всю рекламу

11 травня 2017, 20:20
Працівники демонтували сітілайти, які псували вигляд міста

Фото: КМДА

Реклама

У центрі столиці розпочався демонтаж рекламних конструкцій, які не відповідають новим правилам благоустрою, повідомляє КМДА.

Раніше міська адміністрація спільно з операторами ринку розробили і визначили ряд вулиць, на яких будуть реалізовані перші пілотні проекти щодо впорядкування розміщення рекламних конструкцій (в межах від площі Льва Толстого до Контрактової площі). До проекту увійшли вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону "Динамо"), Володимирський узвіз-Боричів узвіз, Поштова площа, Сагайдачного.

"Частина Хрещатика, Володимирський узвіз, вулиця Сагайдачного вже вільні від засилля зовнішньої реклами. На вулицях, що увійшли до пілотів, кількість конструкцій зменшена в 4 рази – з існуючих 268 до 71 конструкції. Завдяки прийнятим правилам розміщення зовнішньої реклами всі гравці ринку працюватимуть на однакових засадах, без будь-яких преференцій. Умови повинні бути однаковими для всіх", – сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Реклама

Реалізація проекту передбачає демонтаж усіх конструкцій, що не відповідають вимогам, та встановлення конструкцій узгодженого типу в дозволених місцях. Оператори, власники рекламних засобів, розташованих у зоні проектування, вже розпочали роботи з демонтажу конструкцій і підготовчі роботи для монтажу нових. Для виконання цього проекту необхідно виготовити та змонтувати 56 одиниць конструкцій сучасного типу на загальну суму близько 4 млн грн. Загальний обсяг інвестицій у проект для операторів з урахуванням всіх робіт і зобов'язань за контрактами становить понад 5 млн грн.

Нагадаємо, схеми розміщення рекламних конструкцій – це публічні карти міського простору з чітким визначенням на них місць розміщення і типів рекламних конструкцій. Схеми розробляються на виконання вимог нових правил, які 20 квітня були затверджені депутатами Київради.

За рахунок розробки та реалізації схем, кількість реклами скоротиться, місця розташування конструкцій і їх зовнішній вигляд буде змінено таким чином, щоб вони максимально органічно вписувалися в міське середовище і не перешкоджали руху водіїв та пішоходів.