У Києві з мостів знімають "зайвий" бетон: фото

29 серпня 2019, 11:00
Капремонту потребують 75 київських мостів

Після НП з обвалом бетонної плити на Пішохідному мосту, яке відбулося на початку серпня, в місті почали масово приводити в порядок шляхопроводи. Як саме рятують мости, дізналися "Сьогодні".

Нагадаємо, за даними КМДА, капремонту потребують 75 київських мостів. Але оскільки такі роботи коштують дуже дорого, в місті поки проводять так званий косметичний ремонт. Займається ними КП "Київавтошляхміст", яке відповідає за стан міських переправ. На кожному об'єкті працює бригада з 4-5 осіб і автопідйомник. Рух під мостами через демонтаж конструкцій не обмежують.

Реклама

"У нас мобільна група. Після огляду шляхопроводу складаємо план, де і що потрібно прибрати, і за допомогою автопідйомника за кілька годин очищаємо його від обвислих шматків залізобетону. Двоє людей працюють нагорі, двоє – під переправою", – пояснив нам один з робітників КП.

Першим об'єктом, на якому ліквідують навислі шматки бетону, став шляхопровід на перетині вулиць Миропільської і Броварського проспекту, побудований в 1960-х роках. За допомогою відбійних молотків і молотів працівники прибрали осколки бетону і під шляхопроводом на Осокорках. Нагадаємо, тут 24 червня цього року частина бетонної конструкції звалилася на легковик. Дивом ніхто не постраждав.

Роботи ведуться і на Південному мосту. Там дорожники ремонтують величезний деформаційний шов площею 1500 кв. м. Роботи обіцяють закінчити до осені. А шляхопровід на перетині вулиць Богатирської і Лугової в Оболонському районі готують до реконструкції. Також найближчим часом приведуть до ладу всі переправи на Броварському проспекті, а потім приступлять до ремонту мостів в Печерському районі.

На підприємстві нам пояснили, що "косметичні" роботи допоможуть продовжити термін експлуатації столичних мостів в середньому на 5-10 років.

Реклама

"Щоб зберегти те, що є зараз, ми моніторимо стан конструкцій і намагаємося оперативно усунути проблеми. Найчастіше це відколи бетону і корозія металу. Зараз ведемо переговори з німецькою компанією про спецсуміш для обробки конструкцій шляхопроводів. Вона дозволить зміцнити конструкції на багато років. Поки ж використовуємо вітчизняні матеріали", – розповів "Сьогодні" Владислав Виноградов, головний інженер КП "Київавтошляхміст".

Але кияни незадоволені косметичними ремонтами.

"За 50 років мости не чинили, а коли від них все відвалюється, починають щось робити. Схоже, капремонтів ми не дочекаємося", – нарікає киянин Олександр Пивовар.

І, дійсно, за даними КМДА, в цьому році капремонти мостів заплановані тільки на вулиці Богатирській, а план на наступний рік ще не затверджений.

Відзначимо, що останнім часом столичні мости потрапляють у зведення регулярно. В кінці червня від шляхопроводу біля метро "Осокорки" відвалився і впав на авто шматок бетону. Викликає побоювання стан мосту Патона. У КМДА проблем не заперечують.

Реклама

Також у столиці ремонтуються Шулявський і Борщагівський шляхопроводи.