У Києві Троєщину і Борщагівку з'єднає швидкісний транспорт – "Київпастранс"

27 лютого 2018, 17:46
Розглядається три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з Київським залізничним кільцем

Троєщину і Борщагівку з'єднає рейковий транспорт / Фото: Сергій Ніколаєв

КП "Київпастранс" має намір розробити проект реконструкції транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для з'єднання районів лівобережної та правобережної частин Києва – "Трам-трейн". Його можуть ввести в експлуатацію в 2020 році.

"Привабливість системи швидкісного рейкового транспорту "Трам-трейн" полягає в тому, що буде організований наземний безпересадочний маршрут, непідвладний транспортним дорожніх пробок, який з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва, пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, біля освіти з найбільшою щільністю робочих місць, залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, яка не охоплена метрополітеном", – пояснюється в оголошенні "Київпастрансу" в газеті "Хрещатик" від 27 лютого.

Реклама

Згідно з ним, в ТЕО розглядається три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з використанням діючої інфраструктури Борщагівській і Троєщинської лінії швидкісного трамвая з Київським залізничним кільцем.

Перший маршрут: від вул. Милославська по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ж/м Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі з.п. Північна (ст.Київ-Пас), далі по чинній лінії легкорельсового транспорту до ст. Кільцева дорога, з організацією заїзду в депо ім.Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.

Другий маршрут: від ул.Милославська по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ж/м Березняки, через Караваєві дачі з заїздом в депо ім. Шевченка зі ст.Київ-Волинський.

Реклама

Третій маршрут: від ул.Милославська по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Як вказується в оголошенні, "Трам-Трейн" не потребує нових трамвайних і залізничних шляхів, потрібно тільки об'єднати існуючу інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: шляхи Троєщинського швидкісного трамвая, залізничних колій, по яких зараз курсує міська електричка та шляхи Борщагівського швидкісного трамвая.

Громадські слухання з ТЕО пройдуть через 30 днів з дати публікації оголошення КП "Київпастранс" в газеті "Хрещатик".

Реклама

Раніше ми повідомляли, що з 1 березня в Києві трамвайний маршрут №16, який курсував від ст.м. "Героїв Дніпра" до вул. Семена Скляренка, буде продовжений до ст.м. "Контрактова площа". Це дозволить поліпшити транспортне сполучення Оболонського району з центральною частиною міста, повідомили в КП "Київпастранс".

Також ми писали, що в "Київпастрансі" продовжують проект "Видатні українці", в рамках якого на Борщагівській лінії швидкісного трамвая вагони транспорту прикрашають портретами відомих людей.

Нагадаємо, перші два трамвая в січні присвятили Анні Київській та Ярославу Мудрому. Як повідомив на своїй сторінці в Facebook депутат Київради Сергій Майзель, тепер до них приєдналися ще дві видатні особистості. Це вчений, директор Інституту електрозварювання Борис Патон, а також геніальний хірург Микола Амосов. Їх портрети прикрашають нові польські трамваї Pesa.