У Києві водій маршрутки затиснув дитину дверима

22 травня 2019, 09:42
Тато хлопчика розбив в транспортному засобі лобове скло

Ілюстрація / Фото: Анатолiй Бойко, Сьогодні

У Києві водій маршрутки притиснув дверима дитину – хлопчика затиснуло на вході в салон. За це батько хлопчика розбив водієві лобове скло.

Так, водій намагався продовжити рух, незважаючи на інцидент, а тато хлопчика встав перед машиною, щоб її зупинити. Коли це не допомогло, розбив скло. Водій запевняє, що дитину не бачив і себе винним не вважає.

Реклама

"Я не винен, я в дзеркало подивився – нікого, нічого", – сказав водій.

Як зазначають юристи, зупиняти маршрутку сенсу не було. Головне – зафіксувати момент, коли водій залишає місце події, і дані авто, ще бажано відшукати свідків і чекати на поліцію. Той фактор, що він покинув місце події, негативно б впливав на його подальшу долю в цьому конфлікті.

А ось самосуду юристи не схвалюють, бо будь-які самостійні дії можуть призвести до відповідальності.

Втім, психолог Світлана Арефнія пояснює: ситуація склалася так, що уникнути конфлікту було неможливо.

Реклама

"Батько не знав, що водій цього не бачить і не розуміє, що відбувається, водій не розуміє, що відбувається в салоні. І вони зустрічаються, тільки коли батько вибіг до водія, і тоді у кожного – зі свого боку реакція", – зазначила Арефнія.

У таких випадках, додає психолог, наш організм активно виробляє гормон стресу – кортизол. Під його дією ми втрачаємо контроль над собою. На жаль, дієвих рецептів, як впоратися з собою, не існує.

Раніше ми повідомляли, що в Києві на Виноградарі в маршрутному таксі №587 відвалилися задні двері. Інцидент стався на зупинці громадського транспорту, коли на ній стояли люди.

При цьому київська влада планує замінити маршрутки, які регулярно потрапляють в ДТП, комфортабельними автобусами. На першому етапі планують відмовитися від послуг перевізників, які дублюють комунальний транспорт. А це – чи не кожен третій "бусик".

Реклама