В "Київхлібі" пояснили, чому ставлять кіоски на газонах

30 березня 2015, 18:03
Місця дислокації, узгоджені з міськвладою, досить часто виявляються зайнятими

Кіоски на газонах - це не назавжди, обіцяють в "Київхлібі". Фото: Lee Chan

В останні дні керівництво ПАТ "Київхліб" отримує скарги на некоректну установку окремих кіосків у рамках реалізації програми побудови мережі фірмової торгівлі.

"Київхліб" просить громадськість поставитися з розумінням до тимчасових незручностей, пов'язаних з технічними моментами встановлення цих кіосків.

Реклама

"Справа в тому, що терміни програми, виконуваної згідно з інвестдоговором, підписаним між ВАТ "Київхліб" та КМДА, мають критично стислі терміни. У дирекції ПАТ "Київхліб" постійно надходять дзвінки від пенсіонерів і представників інших малозабезпечених верств населення з проханням встановлювати кіоски швидше. У той же час місця дислокації, попередньо погоджені з міською владою, досить часто виявляються зайнятими, знайти інше зручне місце в рамках зазначеної адресної програми буває складно. Також ми зіткнулися з тим, що роботі маніпулятора, який встановлює павільйони, часто заважають приватні авто, припарковані так, що під'їзди до місця установки заблоковані", – пояснюється в повідомленні.

"Київхліб" просить з розумінням поставитися до цієї ситуації. "Запевняємо, що це тимчасове явище, адже в обов'язковому порядку буде проведено заходи з благоустрою: кіоски не стоятимуть на зеленій зоні, на люках і так далі", – пообіцяли в прес-службі ПАТ.

Нагадаємо, в Києві навпроти будівлі Дарницької райадміністрації на зеленій зоні встановили новий МАФ.