У київському метро пояснили гігантську рекламу на станції "Вокзальна"

15 лютого 2016, 18:43
Метрополітен може впливати на розміщення носія, тільки якщо це прямо впливає на безпеку перевезень

Реклама інтернет-магазину

Кілька днів тому над станцією метро "Вокзальна" в Києві з'явилася реклама. Тепер здалеку видно логотип одного з відомих інтернет-магазинів, а не букву М, яка була там до цього.

"Всі узгодження на конструкцію компанія отримала давно, в 2014 році. Зокрема, від "Київреклами", Департаменту культурної спадщини, "Укрметротунельпроект". За процедурою, метрополітен може впливати на розміщення носія, тільки якщо це прямо впливає на безпеку перевезень. Тому що обмежують підстав не було. Вартість розміщення затверджується виключно на міському рівні, а не комунальними підприємствами. з цієї нагоди ми вже почали перевірку документації. Також прийнято рішення переглянути всі договори з 2014 року", – розповіли в прес-службі метрополітену.

Реклама

Як стало відомо "Сегодня", вартість розміщення подібної реклами – 144 гривні за квадратний метр. Площа цієї рекламної конструкції – 20,5 кв. м. Таким чином, компанія за цю рекламу платить до міського бюджету майже 3 тисячі гривень щомісяця.