У київському метро знову не можна оплатити проїзд банківською картою: названа причина

20 листопада 2019, 12:30
Як повідомили у підземці, на станціях проводяться технічні роботи

/ Фото: Міла Князька-Ханова, Сьогодні

У столичному метро вдень у середу, 20 листопада, знову виникли проблеми з оплатою проїздубанківською картою. Про це повідомляє пресслужба підземки.

"На станціях проводяться технічні роботи, оплата за допомогою безконтактної банківської картки тимчасово недоступна. Завершення робіт планується за годину", – йдеться у повідомленні.

Реклама

Також у метро попросили пасажирів користуватися альтернативними способами оплати.

Новини "Сьогодні" писали, що 8 листопада зазнала збій система оплати проїзду у метрополітені за е-квитком. Так, сотні пасажирів не могли пройти через турнікети з синьою картою і з "картою киянина". Пристрої на турнікетах їх не приймали і людям довелося купувати жетони, від яких влада хоче відмовитися з 1 квітня цього року. При цьому НП закінчилася тиснявою і нервами.

Нагадаємо, що раніше журналісти знайшли автомат із продажу е-квитків, який не приймав банківські картки для оплати і купюри номіналом 500 гривень.

Реклама

Також читайте результати перевірки "Сьогодні" впровадження нової системи оплати проїзду.