У київському метро стало менше турнікетів, які приймають жетони: городяни обурені

3 жовтня 2016, 13:09
Жителі міста не завжди можуть розібратися, як користуватися картками

У метро стане менше турнікетів для жетонів / Фото: Анастасія Іскрицька

У столичній підземці стає все менше турнікетів, які приймають жетони. В рамках програми з переходу на електронну систему оплати проїзду їх кількість і далі скорочуватиметься, повідомили в київському метрополітені.

"Зараз за статистикою більше 51% пасажирів вже користуються картками для оплати проїзду. Оскільки пасажири активно переходять на безконтактні картки для оплати проїзду, а кількість жетонів в обігу зменшується, найближчим часом столичний метрополітен зменшить кількість автоматичних пропускних пунктів для проходу за жетонами. Це дозволить якісніше перерозподілити пасажиропотоки і мінімізувати черги в "пікові" години", – повідомили в метро.

Реклама

Тим часом багато киян не можуть розібратися, як користуватися картою в турнікетах нового зразка – в яких карту потрібно прикладати не зверху, як в старих турнікетах, а до передньої панелі.

"Через це в метро вранці вже великі черги біля турнікетів. Наприклад, на станції "Позняки" я спостерігаю стовпотворіння пасажирів. Шикуються величезні черги до турнікетів по 8-10 чоловік і хол станції захаращений людьми в "годину пік". Проблема в тому, що пасажири толком не знають, куди тикати ці картки, притуляють їх до різних частин турнікета. Через це щоранку лайка і суперечки. Хтось дає поради, як це правильно зробити, а хтось обурюється, мовляв, замовкніть і не вчіть. А на прийом жетонів працює від сили 4-5 турнікетів. Цього дуже мало, потрібно пояснювати людям, як користуватися карткою при продажу, щоб не виникало таких спірних моментів на підходах до турнікетів", – обурюється киянин Сергій.

У метрополітені нагадують, що придбати і поповнити безконтактну картку метро можна в будь-якій касі. Після використання поїздок карту можна здати до каси і повернути заставну вартість. Безконтактна картка дозволяє не стояти в черзі і платити по 3,5 грн при поповненні ресурсу на 50 поїздок. Також в столичній підземці пасажири можуть розрахуватися банківськими безконтактними картками з системою MasterCard PayPass. Такою послугою пасажири вже скористалися понад три мільйони разів.

Реклама

Водночас пасажири, які купують жетони, значну їх частину забирають з собою невикористаними. У травні цей показник досяг 260 тисяч жетонів, хоча зазвичай становить близько 150 тисяч жетонів на місяць. "Можливо, частину цих жетонів пасажири ще використовують, однак, зазвичай, люди "закуповуються", втрачають, а потім знову приходять купувати. Хто дає пограти дітям, а потім не знаходить, хтось відвіз і дарує як сувенір", – пояснює радник начальника метрополітену Наталія Макогон.