У київському метро заявили про кібератаки

24 жовтня 2017, 17:03
У столичній підземці не працює система безконтактної оплати

Жетони, проїзні і карти метро з усіма знижками працюють / Фото: Олександр Яремчук

У київському метрополітені виникли проблеми з банківським сервісом. Про це повідомляє прес-служба столичної підземки.

"Увага! Кібератака! Метро працює в звичайному режимі, крім банківських сервісів (оплата безконтактними банківськими картками на жовтому турнікеті або MasterPass)", – йдеться в повідомленні.

Реклама

У той же час зазначається, що жетони, проїзні і карти метро з усіма знижками працюють.

"Приносимо вибачення за незручності і просимо пасажирів користуватися альтернативними способами оплати", – наголошується в повідомленні прес-служби.

Реклама

Зазначимо, раніше повідомлялося про хакерські атаки на Мінінфраструктури.

Раніше Служба безпеки України попередила про підготовку нової хвилі масштабної кібератаки на державні структури і приватні компанії. За інформацією спецслужби, цілями зловмисників визначені великі державні та приватні компанії.

Нагадаємо, Верховна Рада прийняла законопроект № 2126а про основні принципи забезпечення кібербезпеки України. За допомогою документа в законодавство ввели ряд понять: кібератака, кібербезпека, індикатори кіберзагроз, критично важливі об'єкти інфраструктури та інше. Окрема стаття присвячена тому, що кібербезпека не повинна означати "утиски в мережі". Так, законопроект не поширюється на дані, які передають в комунікаційних або технологічних системах, а також соцмережах, блог-платформах, для розміщення відеофайлів та інше.