У київському транспорті з'являться контролери зі спецосвітою

2 липня 2015, 13:20
У підготовці нових контролерів брали участь викладачі з Могилянки

У трамваях з'являться нові контролери

У "Київпастрансі" почне працювати нова служба контролерів у транспорті. Комунальне підприємство запросило до своїх лав людей з активною життєвою позицією, які відчували натхнення і бажання внести свій внесок у поліпшення якості надання транспортних послуг киянам, повідомили в КП.

Зараз майбутні контролери проходять практичні заняття на маршрутах наземного громадського транспорту міста Києва, а самостійно почнуть роботу з середини липня. Крім нової підготовки та робочої форми, контролери будуть отримувати і підвищену зарплату.

Реклама

Пілотний проект з оновлення служби контролерів запустили у квітні 2015 року. Тоді було оголошено про проведення набору на вакантні посади. А в червні почалося навчання у групи майбутніх контролерів в кількості 12 осіб. Для них була розроблена спеціальна навчальна програма, яка складалася з вивчення законодавчих, нормативно-регуляторних документів, охорони праці та етики поведінки на робочому місці, навчання проводилось кваліфікованими викладачами Навчально-курсового комбінату КП "Київпастранс".

В рамках підготовки контролерів до навчання було залучено викладачів Центру посередництва і модерації Національного університету "Києво-Могилянська академія", які провели тренінг на тему "Ефективне спілкування". Мета тренінгу – підготувати працівників реформованої служби контролю до роботи з пасажирами таким чином, щоб формувати у них звичку платити за спожиті послуги.

Програма тренінгу включала в себе такі розділи, як основи комунікації, розробку нової моделі взаємодії з пасажирами, робота з емоціями, використання невербального спілкування, антіманіпуляціонние техніки, робота з запереченнями, стрес-менеджмент та інші навички, спрямовані на створення нової культури спілкування контролерів і пасажирів .

Реклама

"Головна мета тренінгу полягала в тому, щоб з усіх конфліктних ситуацій контролери могли знайти вихід і поширювати серед пасажирів культуру своєчасної оплати проїзду. Адже така зміна культури спілкування впливає на формування позитивного середовища не тільки в рухомому складі, але і в суспільстві в цілому ", – зазначив генеральний директор КП" Київпастранс "Сергій Майзель.