У метро Києва попередили про небезпеку паперових оголошень

7 березня 2018, 13:34
За оголошеннями стоять шахраї, впевнені в підземці

Київський метрополітен попереджає про небезпеку паперових оголошень. Їх особливо багато в підземках.

Ці оголошення обіцяють вирішити ваші проблеми: зробити швидко водійські права, забезпечити вікнами від виробника, але в фіналі є ризик втратити гроші. Постраждалі діляться історіями в Інтернеті.

Реклама

"Кому металопластикові вікна? Краще відразу шукати в іншому місці. Тут схема така: вносите 80% відсотків передоплати, а далі місяцями оббиваєте пороги. Будьте обережні, працюють шахраї! Жертв шукають, розкидаючи рекламу в поштові скриньки та через листівки в метро!", – пише "Київ Оперативний" в Facebook.

У столичній підземці борються з паперовими оголошеннями, тому що вважають: за ними стоять шахраї. Пасажирів просять негайно викликати поліцію, як тільки побачать розповсюджувача.

"Закликаємо людей займати активну позицію, зупиняти цих людей. Були випадки, що і агресивно реагують, але у нас є пристрій пасажир-машиніст, потрібно просити машиніста викликати поліцію", – говорить радник начальника столичного метрополітену Наталія Макогон.

Реклама

Рекламні агентства попереджають: листівки на стовпах справді небезпечні – про замовника нічого не відомо.

"Нам потрібні як мінімум паспортні дані та ідентифікаційний код тієї людини, яка дає рекламу, вони таку інформацію давати не хочуть", – пояснює генеральний директор КП "Київреклама" Тетяна Бабенко.

Дзвонимо за першим паперовим оголошенням, знайденому в транспорті, про послуги адвоката. Виявляється, офісу у нього немає, гроші просить заздалегідь. Коли запитали про законність його реклами, зніяковів.

Реклама

Оголошення шахраїв підстерігають вас не тільки в громадському транспорті. Коли виходите з дому, ось ціла купа наклейок. Пропонують послуги сентехніка, комп'ютерного майстра і ремонт квартир. Втім, репутація цих рекламодавців не перевірена і пускати їх до себе додому може бути небезпечно.

Нещодавно жителі Одеси, Києва і Дніпра скаржилися на комп'ютерних майстрів з рекламних повідомлень, що прикрашають мало не кожен будинок. Невідомі ховаються за фото голлівудських зірок, пишуть, що живуть поруч, і обіцяють знижки пенсіонерам. А насправді забирають комп'ютери на діагностику, і потім їм неможливо додзвонитися.

Після низкиу таких афер українці зізнаються: рідше звертають увагу на таку рекламу.

Втім, в будь-якому оголошенні головне, що повинно насторожити – вимога передоплати. Саме за рахунок неї живуть шахраї.

"Вони працюють за допомогою електронної пошти, мобільних телефонів і банківської платіжної картки", – говорить генеральний директор КП "Київреклама" Тетяна Бабенко.

Нагадаємо, черговий столичний романтик вирішив оригінально знайти дівчину, яку зустрів у міському транспорті, але так і не зміг з нею познайомитися. На зупинці трамвая "Вулиця Сабурова" на Троєщині молодий чоловік прикріпив скотчем троянду і записку із закликом до дівчини відгукнутися, вказавши свій контактний телефон.

Як дізналася "Сегодня", хлопця звуть Денис, йому 21 рік, він працює в Києві і займається теплоізоляцією.

Раніше ми писали про хлопця, який побачив в маршрутці №444 (Ст. М. "Арсенальна" – вул. Метрологічна) красиву дівчину і не встиг з нею познайомитися. Хлопець не зневірився, а почав її пошуки ,  розклеївши по місту оголошення із закликом до прекрасній незнайомці відгукнутися.