ВДНГ закриває свій найбільший проект та підбиває підсумки

15 березня 2019, 14:16
Скільки витрачали кияни у "Зимовій країні на ВДНГ", чим залишилися невдоволені та що трапиться з територією Експоцентру у майбутньому?

Реклама

Відсвяткувавши Масляну, "Експоцентр України" припиняє роботу локацій парку розваг "Зимова країна на ВДНГ". Четвертий сезон проект працював понад три місяці і став ключовою точкою на мапі сімейного дозвілля Києва та області. З грудня 2018-го по березень 2019-го проект відвідало понад 700 000 осіб. Така кількість є рекордною в історії проекту і перевищує на 31% показник минулого року.

Всього на території парку площею у 125 тис. кв. м працювало більше 20 локацій. За даними соціологічного опитування ВДНГ, найпопулярнішими стали: Замок крижаних скульптур (50 тис. осіб), ковзанка (46 тис.) та тюбінгові гірки (36 тис). З нових локацій кияни найчастіше приїздили у Фабрику подарунків Клавдієво — майстерня найбільшого виробника новорічної продукції у Східній Європі.

Реклама

Також цієї зими одна з локацій була відмічена Книгою Рекордів Гіннеса. Сталося це завдяки найбільшому у світі автоматичному поштампу гостинців компанії OMNIC, який розмістився в павільйоні №1. Найважливішим подарунком від команди Експоцентру киянам — стало святкування новорічної ночі, що тут не проводилось останні два роки.

Реклама

В середньому відвідувачі парку проводили тут близько 3 годин. За цей час на розваги вони витрачали 488 грн та 241 грн — на їжу. За даними опитування, 96 % респондентів поставили парку 4 з 5 балів. Для порівняння – минулого року таких було 82 %. Все більше гостей рекомендують друзям та знайомим "Зимову країну на ВДНГ" як найкраще місце для дозвілля у місті. Таких за даними — 95% (2018 —93%). Скаржились гості найбільше на паркування та засніжену територію. Хоч би як, загалом негативних відгуків цьогоріч було у два рази менше.

Євген Мушкін, генеральний директор ВДНГ: "Ще один сезон проекту добіг свого фіналу. З одного боку, з кількома рекордами та позитивними враженнями переважної кількості відвідувачів. З іншого — показав нам найбільш вразливі місця Експоцентру. Ми вже закладаємо у бюджет вдвічі більше коштів на очистку території від снігу наступного сезону. Також розпочали роботи над сервісом центрального паркінгу. Недоліки, пов'язані з парковкою, будуть виправлені протягом кількох наступних місяців. Наша глобальна головна мета на сьогодні — якісно підготуватися до літнього проекту з рядом нових проектів та презентувати концепцію "Зимової країни на ВДНГ" 2019-2020 рр".

Наступного року парк зимових розваг відкриється у грудні, на новорічну ніч вже готують масштабне шоу за участі зірок, а до роботи над новими декораціями парку тепер долучиться команда інста-блогерів. У 2019-2020 рр. "Зимова країна на ВДНГ" має стати суцільною зоною для яскравих фото.