"Вічне" будівництво в Києві: влада заявила про відновлення робіт на Гаванському мосту

20 липня 2018, 14:44
Тимчасові опори переправи приберуть навесні, а проект підкоригують на 14 мільйонів

Міст-довгобуд. До кінця року на арці встановлять 14 в'язів, а на початку наступного року - ще 4 / Фото: Вiталiй Лазебник

На Подільсько-Воскресенському мосту, який довгі роки стоїть довгобудом, помітне пожвавлення. Як розповіли в мерії, зараз на об'єкті виконуються роботи з укрупнення в'язів (з'єднуючі конструкції), які піднімуть на висоту і з'єднають з аркою з точністю до 3 міліметрів, варять стики арки і проводять антикорозійний захист конструкцій. Наступного року планується повністю змонтувати в'язи і демонтувати тимчасові багатотонні опори моста.

Як розповів заступник голови КМДА Дмитро Давтян, вже розроблені проекти монтажу в'язів і проект проведення геодезичних робіт з цілодобовим спостереженням.

Реклама

"Днями була встановлена перша укріплююча конструкція. До кінця року буде встановлено 14 в'язів, а на початку наступного року – ще чотири, також продовжено бетонування дорожньої частини моста до правого берега", – повідомив чиновник.

За його словами, через великий обсяг робіт виконати всі в найкоротші терміни не вийде.

"Звичайно, хотілося б дуже швидко все зробити, за місяць. Але, на жаль, технологічно це неможливо. Наприклад, зварювання стиків можна проводити тільки після повного монтажу в'язів. Демонтаж тимчасових опор почнемо тільки навесні, адже технологічно це потрібно робити при постійному збільшенні температури", – пояснив Давтян.

Тим часом на сайті держзакупівель Prozorro проводиться тендер на коригування старого проекту мостового переходу із заявленою сумою 14 млн грн. Переможець повинен буде внести низку змін в проект до кінця цього року. Як пояснили "Сьогодні" в КМДА, зміни в проекті викликані технічною необхідністю:

"Використовувати проект у тому вигляді, в якому він зараз є, неможливо, він не відповідає нинішнім вимогам".

Згідно з тендером переможець повинен буде визначитися з необхідністю відчуження додаткових земельних ділянок і передбачити кошти на компенсацію для землекористувачів, чиї майнові інтереси можуть бути порушені будівництвом. Йдеться про перенесення дач з Русанівських і Воскресенських садів на вул. Радистів. До слова, частина з них, як розповіли в мерії, вже була викуплена.

Реклама

У частині проектної документації необхідно передбачити будівництво лінії метрополітену від дамби Русанівських садів до майбутньої станції метро "Райдужна" (буде розташована на території нинішніх Русанівських садів), авто або з/дорогу від мостового переходу по проспекту Шухевича з будівництвом транспортної розв'язки, яка буде примикати до мосту в урочищі Горбачиха, зведення шляхопроводу на перетині дороги з проспектом Шухевича, зовнішнє LED-освітлення, її конструкція має бути пристосована для пересування людей з обмеженими можливостями, велодоріжки, зміцнення схилів, благоустрій прилеглої території.