/ Фото: Укравтодор
Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") приступило до розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва дороги в об'їзд Борисполя (Київська область). Про це повідомляє прес-служба Агентства.
Відповідний контракт "Укравтодор" уклав з консалтинговою компанією Project Planning & Management Ltd and Kocks Consult GmbH and Integrated Construction Institute LLC.
"Нова дорога матиме 1б категорію з чотирма смугами руху і максимальною дозволеною швидкістю руху 110 км/год. Об'їзна дорога Борисполя забезпечить проїзд автомобілів без в'їзду в місто по трасі М-03, а також проїзд автомобілів з боку Києва в напрямку траси Н-08 Бориспіль – Запоріжжя – Маріуполь і траси Т-10-18", - йдеться в повідомленні.
За очікуваннями "Укравтодору", об'їзна дорога не тільки звільнить місто від транзиту, який зараз становить близько 30 тис. авто на добу, але також дозволить істотно поліпшити екологічну ситуацію і зменшити кількість аварій.
Розробка ТЕО фінансується за рахунок кредиту Світового банку. Згідно з умовами контракту, її необхідно завершити до грудня 2019 року.
Нагадаємо, з 8 лютого "Укравтодор" почав масштабні роботи з ліквідації ямковості на дорогах державного значення. У відомстві пояснили, що вони почали з'являтися через коливання температур і перезволоження дорожнього полотна.
Кабінет міністрів затвердив бюджет на ремонт доріг в 2019 році, проте для відновлення всіх автомобільних шляхів потрібно понад трильйон гривень. Крім того, на капремонт усіх українських доріг державного значення піде 59 років.
Раніше "Укравтодор" повідомляв про плани розширити дорогу М-06 на ділянці Львів – Рівне до чотирьох смуг руху, а також побудувати об'їзди населених пунктів.
Де в Україні найглибші ями на дорогах, чому їх ніхто не ремонтує і скільки коштів і років потрібно, щоб відновити їх до нормального стану, дізнавалися журналісти "Сегодня":